Sis cellers de Lleida
participen en la campanya ‘Bombolles de Lleida, caves i escumosos’ que després
d'una primera activació al desembre, ha iniciat aquest estiu una segona estapa
amb un tast comentat pel guanyador de Millor Sommelier de l'Any, Toni Lara, a
La Llotja de Lleida, Palau de congressos, el passat mes de juny. Bombolles de
Lleida, va seduir el públic donostiarra el passat dijous, dia 4 de juliol, amb
un sopar lleidatà maridat amb els caves i escumosos lleidatans. La primera cita
va ser el vespre de divendres passat a l'Antic Mercat municipal de Tàrrega amb
un maridatge per a 180 persones a benefici del Centre d'Iniciatives Solidàries
Àngel Olaran, amb Albert Marinon com a cap de cuina. Bombolles de Lleida
convoca nous maridatges a Balaguer (Cal Xirricló) i Alguaire (Jardí
d'Alguaire), pels dies 24 i 26 de juliol respectivament.
Analec de Nalec; Celler Cercavins de
Verdú, Castell del Remei de Penelles, Costers del siò de Balaguer, L'Olivera de
Vallbona de les Monges i Raimat de Lleida, són els sis elaboradors de les
Terres de Lleida adherits a la campanya Bombolles de Lleida. "Aquests
cellers ens recorden que a Lleida també es fa cava i escumós de gran qualitat i
que és una opció de proximititat i sostenibilitat del territori, especialment
en les èpoques de major consum com són el Nadal o les festes d’estiu, com Sant
Joan", explicà Rafa Gimena, responsable de Como Pomona la consultoria
gastronòmica organitzadora. Pagesos, cellers, distribuïdors, restauradors,
gastronoms, institucions i comsumidors es van congregar al desembre per a la
presentació de Bombolles de Lleida per tancar un cercle que "posicioni i
promocioni un producte de tanta qualitat i proximitat, com és l'escumós i cava
fets pels cellers DO Costers del Segre". "Els escumos de Lleida son tan
bons com desconeguts", va explicar Rafa Gimena, de la consultoria de
comunicació gastronòmica Como Pomona organitzadora de la campanya.
Bombolles de Lleida és una campanya
de recolzament a la divulgació i comercialització dels caves i escumosos de Lleida
promoguda per la consultoria gastronòmica Como Pomona i fonamentada en l’alta
qualitat en el conreu i elaboració, l’economia de proximitat i el valor
gastronòmic en el maridatge amb la cuina. La campanya –oberta a productors,
distribuïdors, botigues, restaurants institucions i tot aquell que es vulgui
sumar en la promoció del vins escumosos de les Terres de Lleida– comptarà amb
una web estable (www.bombolles.cat)
on es podrà consultar les fitxes tècniques dels caves i escumosos, informació
sobre esdeveniments vinculats, accedir als webs de cellers adscrits a la
promoció i institucions, distribuidors i marques patrocinadores. El contingut
es podrà compartir on-line i tindrà el suport en xarxes socials dels perfils de
Facebook i Twitter. La Ruta del Vi de Lleida i la DO Costers del Segre ja s'han
sumat col·laborar amb la campanya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada