divendres, 26 de juliol de 2013

Castell d’Or creix un 21%, fins als 7,6 milions d'euros



Castell d’Or, el grup vitivinícola format per nou cellers cooperatius catalans, ha incrementat la seva facturació un 21% respecte el 2011, aconseguint els 7,6 milions d'euros. Les seves vendes de cava han augmentat un 16%, i les de vi un 12%. Les seves exportacions arriben a 24 països d'Europa, Àsia i Amèrica. Castell d’Or és una empresa fundada per nou cellers, els quals en són accionistes, que van unir els seus processos de producció, elaboració i envasat de vi i comercialitzen junts sota la marca Castell d’Or en diferents denominacions d’Origen. La seva missió és "elaborar vins de màxima qualitat i bona relació qualitat-preu". Tots els vins de Castell d’Or provenen de vinyes pròpies dels socis de les cooperatives del grup, d’aquesta manera "pot controlar tota la producció del vi base de cada DO, des del seu inici fins quan l’ampolla arriba al consumidor". Les plantes embotelladores es troben a Vila-rodona, on també hi ha la cava principal i el centre logístic, l’Espluga de Francolí i l’Arboç. Les oficines centrals són a Vilafranca del Penedès, i actualment s’estan ampliant.
           Castell d’Or elabora vins i caves sota les marques Cossetània (DO Penedès i DO Cava), Francolí (DO Conca de Barberà i DO Cava); Flama d’Or (DO Catalunya i DO Cava), Flama Roja (DO Tarragona), Templer (DO Montsant); Castell de la Comanda (DO Conca de Barberà i DO Cava), Puig de Solivella (DO Catalunya i DO Cava) i Abadia Mediterrània i Esplugen (DOQ Priorat).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada