Castell d’Or, el grup
vitivinícola format per nou cellers cooperatius catalans, ha incrementat la
seva facturació un 21% respecte el 2011, aconseguint els 7,6 milions d'euros.
Les seves vendes de cava han augmentat un 16%, i les de vi un 12%. Les seves exportacions
arriben a 24 països d'Europa, Àsia i Amèrica. Castell d’Or és una empresa fundada
per nou cellers, els quals en són accionistes, que van
unir els seus processos de producció, elaboració i envasat de vi i
comercialitzen junts sota la marca Castell d’Or en diferents denominacions
d’Origen. La seva missió és "elaborar vins de màxima qualitat i bona relació
qualitat-preu". Tots els vins de Castell d’Or provenen de vinyes pròpies dels
socis de les cooperatives del grup, d’aquesta manera "pot controlar tota la
producció del vi base de cada DO, des del seu inici fins quan l’ampolla arriba
al consumidor". Les plantes embotelladores es troben a Vila-rodona, on també hi
ha la cava principal i el centre logístic, l’Espluga de Francolí i l’Arboç. Les
oficines centrals són a Vilafranca del Penedès, i actualment s’estan ampliant.
Castell d’Or elabora vins i caves
sota les marques Cossetània (DO Penedès i DO Cava), Francolí (DO Conca de
Barberà i DO Cava); Flama d’Or (DO Catalunya i DO Cava), Flama Roja (DO
Tarragona), Templer (DO Montsant); Castell de la Comanda (DO Conca de Barberà i
DO Cava), Puig de Solivella (DO Catalunya i DO Cava) i Abadia Mediterrània i Esplugen
(DOQ Priorat).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada