divendres, 19 de juliol de 2013

Les orenetes tornen a Abadal amb el canvi d'imatge




L’oreneta era el símbol dels primers vins que va elaborar el celler Abadal (DO Pla de Bages) l’any 1999. Es va triar aquest element perquè les orenetes havien estat, any rere any, als cellers i galeries de la Masia familiar, a on feien els seus nius, “expressant fidelitat i compromís”. I amb el nou disseny,  que s’ha aplicat a l’Abadal Rosat, l’Abadal Blanc, l’Abadal Picapoll i properament l’Abadal Cabernet Franc Tempranillo, l’objectiu ha estat “mantenir els trets identificatius de la marca: identitat, territori i compromís amb els orígens”. Des d’quest celler s’afegeix que són “uns valors que representen a la perfecció les orenetes, i a les que s’ha dotat de protagonisme. Són orenetes que volen, que avancen, que es diverteixen i no estan quietes. El seu volar ràpid i elegant ens convida al dinamisme. El seu anar i venir de cada any ens porta a mirar el futur”. També es manifest que “a Abadal agrada el moviment: impregnar-se de la història i mirar al futur, innovar i anar endavant. Agrada com a les orenetes volar, somiar i fer-ho des del Bages, un terra que els apassiona, una terra a on hi ha els seus orígens i el seu futur”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada