La primera edició del maridatge
de disseny i vins realitzat a Cal Garriga de Bràfim (Alt Camp) amb els creatius
de l’estudi de disseny Mènsula de Tarragona i els vins de la DO Tarragona va
celebrar-se aquest dissabte a la tarda passat “desbordant totes les previsions”,
ja que van ser més de 70 les persones que hi van assistir atretes tant per les
explicacions de Josep Serra i Marta Daniel, creatius de Mènsula, com per la
tècnica de la DO Tarragona, Elisa Ribé, que va ser l’encarregada de dirigir el
tast i de presentar els sis vins que es van tastar al públic que va assistir a
aquesta activitat.
Josep Serra va
ser l’encarregat d’explicar a la setantena de persones que van desplaçar-se
fins a Bràfim la importància del disseny en els productes en general i en el
món del vi en particular, ja que bona part dels compradors adquireixen una
ampolla a partir de la seva etiqueta sense haver-lo tastat abans i sense
tenir-ne un coneixement previ. Serra va remarcar la necessitat i la importància
que per un celler té una etiqueta amb un disseny idoni per destacar la
personalitat del vi i del celler i també respecte al mercat on està previst que
se situï. Serra, juntament amb la creativa Marta Daniel, es va dedicar a
analitzar els detalls de sis etiquetes de vins de cellers de la DO Tarragona
(Vins Padró, Mas Bella, Mas Vicenç, Vinícola de Nulles, Vinya Janine i Mas del
Botó). Posteriorment, Elisa Ribé es va encarregar de dirigir el tast. El
públic, molt interessat en tot moment, va preguntar algunes qüestions tècniques
sobre el disseny de les etiquetes i la seva tipologia i també es va interessar
per descobrir els secrets d’alguns dels cellers de la DO Tarragona que hi van
participar, alguns dels quals van estar representats pels seus enòlegs, com el
cas de Mas del Botó o Mas Bella. La nit a Cal Garriga va acabar amb un concert
tribut als Beatles a càrrec del grup Pepperland.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada