El celler
modernista Catedral del Vi de Nulles va acollir el passat dia 1 de juliol la
presentació de la nova imatge dels vins Adernats en una celebració que va
comptar amb la presència de prop de 130 convidats, entre restauradors,
hotelers, distribuïdors, autoritats i amics de la Vinícola de Nulles. La presentació
dels vins va començar amb un aperitiu a les portes del celler, on es van
degustar els vins Adernats Blanc Jove, Negre Jove i Rosat, que es presenten en
una nova ampolla borgonyesa i amb un etiquetatge que simbolitza l'arquitectura
modernista de la Catedral del Vi de Nulles. Seguidament, i durant el sopar
maridatge que es va servir al interior del celler, sobre les tines centenàries,
es van tastar l'Adernats Seducció, el blanc Essència i el negres Instint i
Ànima. El conegut vi Seducció és un
cupatge de muscat, xarel·lo i chardonnay, que amb la seva nova presentació en
ampolla Stilus i amb la nova etiqueta de cercles concèntrics sobre fons
transparent, que s'inspira en la ja presentada el desembre passat en el negre
de maceració carbònica Impuls, juntament amb el negre Instint, cupatge d'ull de
llebre i merlot amb dos mesos de criança, amb la mateixa ampolla i estil
d'etiqueta conformen la gamma mitja de vins Adernats.
El Blanc Essència, que és el blanc
100% xarel·lo de vinyes velles, fermentat en bóta i el Negre Ànima, cupatge
d'ull de llebre i merlot amb 9 mesos de criança, es presenten en ampolla
bordelesa troncocònica i amb l'etiqueta “que els dóna la imatge de qualitat que
els millors vins d'Adernats han de transmetre a la primera mirada”. La presentació
va ser conduïda pel director de comunicació de la Vinícola, Pere Gomés, amb
introducció del director general, Joan Castellví, i les explicacions dels vins
en la part enològica de Laurent Corrio i Jordi Casabona, enòlegs de la Vinícola,
i en la part de disseny d'Adam Albert, dissenyador a la Vinícola de Nulles, on també
n'és el responsable de l'enoturisme.
Amb aquesta nova imatge, “els vins
d'Adernats fan un pas més cap a la qualitat, adaptant-se a la necessitat dels
seus clients i dels mercats actuals que demanen no només uns vins enològicament
correctes sinó que la imatge que transmetin sigui també atractiva i transmeti
els valors del celler i del seu entorn”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada