dimecres, 10 de juliol de 2013

La Cooperativa Falset Marçà estrena web



La Cooperativa Falset Marçà estrena pàgina web www.la-cooperativa.cat i completa així el seu desplegament a les xarxes socials que va començar el febrer de 2011 amb l’obertura de la botiga digital www.etim.cat i una desena de comptes a les xarxes socials amb la voluntat d’apropar-se al consumidor i trobar canals de comunicació alternatius a l’off line. L’aposta per la venta de proximitat ha estat en els últims anys una prioritat per a la Cooperativa Falset Marçà, és per aquest motiu que s’ha fet una aposta pel món digital tot coincidint amb l’any del centenari, suposant aquest un punt d’inflexió per al celler i el seu pas a la modernitat.
            El web presenta de manera “clara, senzilla i directa” l’oferta de productes del celler de la DO Montsant: vins, vermuts, dolços, rancis i olis. Tots els productes elaborats a la Cooperativa estan referenciats a la pàgina, així com la filosofia dels socis cooperativistes, la història del celler –que comença el 1912 a Marçà- i la descripció i localització de les agrobotigues físiques de Falset, Marçà i Cambrils.
            Un apartat destacat del web és l’aposta per l’enoturisme, amb les visites teatralitzades per una banda, i les activitats que s’organitzen amb altres agents del territori per ampliar l’oferta enoturística al Priorat. D’entre les activitats més innovadores que s’han posat en marxa i que tenen visibilitat al web, hi ha els tastos a domicili tant a l’àrea de Tarragona com a Barcelona, que s’han estrenat enguany amb l’objectiu de compartir vins de Falset Marçà i coneixements en un entorn amable, com pot ser el domicili particular o d’un amic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada