La Cooperativa
Falset Marçà estrena pàgina web www.la-cooperativa.cat i completa així el seu
desplegament a les xarxes socials que va començar el febrer de 2011 amb
l’obertura de la botiga digital www.etim.cat i una desena de comptes a les
xarxes socials amb la voluntat d’apropar-se al consumidor i trobar canals de
comunicació alternatius a l’off line. L’aposta per la venta de proximitat ha
estat en els últims anys una prioritat per a la Cooperativa Falset Marçà, és
per aquest motiu que s’ha fet una aposta pel món digital tot coincidint amb
l’any del centenari, suposant aquest un punt d’inflexió per al celler i el seu
pas a la modernitat.
El web presenta de manera “clara,
senzilla i directa” l’oferta de productes del celler de la DO Montsant: vins,
vermuts, dolços, rancis i olis. Tots els productes elaborats a la Cooperativa
estan referenciats a la pàgina, així com la filosofia dels socis
cooperativistes, la història del celler –que comença el 1912 a Marçà- i la
descripció i localització de les agrobotigues físiques de Falset, Marçà i
Cambrils.
Un apartat destacat del web és
l’aposta per l’enoturisme, amb les visites teatralitzades per una banda, i les
activitats que s’organitzen amb altres agents del territori per ampliar
l’oferta enoturística al Priorat. D’entre les activitats més innovadores que
s’han posat en marxa i que tenen visibilitat al web, hi ha els tastos a
domicili tant a l’àrea de Tarragona com a Barcelona, que s’han estrenat enguany
amb l’objectiu de compartir vins de Falset Marçà i coneixements en un entorn
amable, com pot ser el domicili particular o d’un amic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada