Vilanova i la
Geltrú i Freixenet han posat en marxa una important campanya gastronòmica de
promoció de la ‘Gamba de Vilanova’ que es durà a terme entre avui divendres, 19
de juliol, i el 29 de setembre. Hi participen un total de 28 restaurants. Les
Jornades Gastronòmiques de la Gamba de Vilanova, que comptem ab el cava Cuvée
D.S. de Freixenet, s’han presentat aquest migdia amb un dinar al restaurant
Marejol i en una visita al port pesquer i a la subhasta de la llotja. A la
presentació hi ha assistit el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament
vilanoví, Gerard Figueras; el patró major de la Confraria de Pescadors, Miquel
Illa, i el delegat comercial de Freixenet Sebastià Bonet. Tots s´han mostrat
convençuts de l’“èxit” de la campanya”.
Amb l’objectiu de promocionar la
gamba vermella, un dels productes més destacats i emblemàtics de la gastronomia
vilanovina, es desenvoluparan seguit d’activitats gastronòmiques i lúdiques,
encaminades a oferir experiències úniques i diferenciades als amants del
productes de qualitat. La Campanya Gastronòmica de la Gamba de Vilanova busca
sumar sinèrgies entre la Confraria de Pescadors de Vilanova, els restaurants de
la ciutat i l’Ajuntament local, amb el potent patrocini de Freixenet. Es busca identitat gastronòmica
singular i tornar a resituar Vilanova i la Geltrú com a una
destinació culinària de primer nivell.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada