La responsabilitat
social corporativa també forma part de l'estratègia del celler Corona de Aragón, com s'afirma a la seva pàgina web,
i sobre ella es desenvolupa un programa actiu amb la Fundació Down de
Saragossa, amb la qual manté un conveni de col·laboració. A través d'aquest conveni donen suport als
seus programes de formació professional adaptada, mitjançant la qual es
contracten a preparadors laborals que ajuden a les empreses a adaptar els llocs
de treball a les necessitats de les persones amb discapacitat psíquica, els
orienten sobre les millors vies d'integració en les seves plantilles i, de
forma totalment presencial, ensenyen als treballadors l'acompliment de les
seves tasques. Paral·lelament a aquest conveni, s'ha dissenyat un projecte
conjunt, el "Vi Solidari", en el qual tots els beneficis de la seva
venda es destinen a diferents programes de la Fundació. Les noves tecnologies
de la fundació (ordinadors, programes informàtics, maneig d'Internet i
pissarres digitals), el desenvolupament de recerca mèdic-esportiva per a la
millora de la salut, la formació per a l'ocupació i suport a la inserció
laboral i la promoció de la comunicació i expressió de persones amb
discapacitat intel·lectual, han estat els quatre programes que s'han beneficiat
d'aquest nou projecte comú fins avui.
Segons jha informat
www.20minutos.es, la Fundació Down
Saragossa ha llançat a la xarxa social Facebook la campanya 'Fes-te ambaixador
del vi solidari', amb l'objectiu de seguir impulsant els seus programes
d'expressió creativa i comunicació. Així, la Fundació Down ha iniciat una
promoció en internet a través de la seva Facebook 'Fundación Down Zaragoza: Vino
Solidario', "per convidar als internautes al fet que es facin ambaixadors
del vi solidari, la recaptació del qual es destinarà en aquesta edició a la
consolidació de Programes d'expressió creativa i comunicació", ha informat
la Fundació. Per col·laborar n'hi ha prou amb participar en l'aplicació
anomenada "Fes-te ambaixador del vi solidari" i compartir-la, per
difondre aquest projecte dissenyat i realitzat per Fundació Down Zaragoza, amb
el patrocini de BBK- Kutxabank Obra Social i la col·laboració de Corona d'Aragó
de Grans Vins i Vinyers, que etiqueta solidàriament tres dels seus millors vins
Corona d'Aragó: el blanc ,Macabeo/Chardonnay, el Criança i el Gran Reserva. A
més, cada clic solidari optarà a un premi, guardant un tiquet de compra del vi
solidari adquirit abans del 7 de gener, ja que se sortejaran 30 grans regals,
consistents en menjades/sopars per 2 persones en els restaurants solidaris
col·laboradors i lots de 3 ampolles de Vi Solidari (una de cada varietat de Corona
de Aragón. Els restaurants solidaris adherits a la campanya són: Aragonia
Palafoz, Café de la Reina, Entrebastidores, A Mesa Puesta, Campo del Toro,
Celebris, La Bastilla, Molino de San Lázaro, La Senda, Vetula, Parrilla
Albarracín, Hotel Palafox, Gayarre, Goralai y Nueva Carambola. El sorteig se
celebrarà el 7 de gener.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada