dimarts, 4 de desembre de 2012

La DO Montsant, amb 2.000 seguidors a Facebook, 2.200 a Twitter i entre 4.000 i 5.000 visites mensuals a la seva pàgina web



Cada cop són més els que segueixen el dia a dia de la DO Montsant, especialment utilitzant les xarxes socials. Aquesta setmana la pàgina de Facebook de la DO ha arribat als 2.000 seguidors, una xifra que a Twitter ja es va superar fa unes setmanes. A la xarxa de l’ocellet, la DO compta amb prop de 2.200 'followers'. L’augment de persones, entitats i empreses que s’interessen per la DO és constant des que la DO va decidir ser present a les xarxes socials. De fet, “Montsant s’ha caracteritzat sempre per ser una denominació d’origen activa que vol fer partícip tothom de la seva actualitat i de la dels seus cellers i vins”, segons s’ha informat des de la seva pàgina web, que rep entre 4.000 i 5.000 visites mensuals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada