El celler Miquel
Pons de La Granada (Alt Penedès) acaba de renovar totalment la imatge dels seus
vins joves amb noves etiquetes i nou nom comercial: Arrelium. La nova imatge, segons
el celler, és “moderna i actual, representa un cep dibuixat cap per avall
imitant les arrels de la terra, tot un simbolisme de la unió de la part visible
amb la no visible del món de la natura”. En la nova etiqueta apareix l’any de
la collita i s’hi afegeixen les paraules “Terra, Esforç...Viticultura”, que són
“la referència del treball de Miquel Pons”. A la contra etiqueta, que està
escrita en català, castellà i anglès per atendre la creixent demanda dels
mercats internacionals, s’hi ha incorporat un codi QR per accedir a més
informació sobre els vins. Des d’ara, doncs, Arrelium servirà per distingir la
línia de vins blancs, rosats i negres més joves del celler. Aquest nom i
la seva imatge “volen unir les arrels que ens lliguen a un procés, a una
filosofia, dedicada a la viticultura i el territori amb la feina de pagès
callada, durant tot l’any, esperant la collita”. Els nous vins Arrelium (negre,
rosat i blanc de blancs) com tota la producció de Miquel Pons, estan emparats
per la DO Penedès.
En el cas del blanc de blancs, el
primer que s’està comercialitzant, el cupatge es fa amb la base del xarel·lo i
uns tocs de chardonnay i muscat. Segons el celler és “de color pàl·lid i
brillant, amb l’aroma de fruites madures (préssec, albercoc, poma i pera) de
paladar suau i equilibrat, destaca per la seva frescor i finesa. Aquest vi es
ideal per a peixos, mariscos, primers plats i entrants”. Caves Miquel Pons també
han renovat recentment la imatge dels seus caves reserva i brut reserva. Aquesta
actualització en l’etiquetatge dels vins novells forma part de la renovació que
està introduint el celler de La Granada per a “modernitzar i impulsar la imatge”
dels seus productes que ja s’exporten a una quinzena de països d’arreu del món.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada