dilluns, 16 de setembre del 2013

Rècord històric de vendes a Campo Viejo



Campo Viejo ha anunciat avui dilluns que es consolida com la marca de Rioja número 1 al món després d'un exercici “excel·lent” que ha tancat amb rècord històric en vendes: 1,9 milions de caixes de 9L. Campo Viejo ha registrat un creixement de +10% tant en termes de volum com en valor, enfront del +3% del volum de vi espanyol. A Espanya, Campo Viejo obté una taxa de creixement en valor de el +7% enfront de el +2% del canal d'alimentació. Com a conseqüència, Campo Viejo aconsegueix abastar una quota del 6% en aquest canal. En l'àmbit internacional, destaca el seu “excel·lent” creixement a Europa (+15%). Esment especial mereix Regne Unit, amb un increment de les vendes netes del +20%. Campo Viejo ha ampliat la seva presència, aconseguint un fort creixement en mercats de gran potencial com Rússia (+36% en volum) i Suïssa (+23%). A Estats Units es posiciona com la segona marca de vi espanyol en termes de valor amb una taxa de creixement del +12%, i despunta al mercat canadenc amb un creixement del 40%.
Els bons resultats obtinguts. Segons ha informat aquest grup vitivinícola, “són conseqüència d'una sòlida estratègia de premiumització. D'una banda, a través d'un creixement als mercats emergents més dinàmics. D'altra banda, de l'enfocament en la referència estratègica de la marca, Campo Viejo Reserva, que des del mes de setembre, igual que tota la gamma de la marca, apareix al mercat amb un nou packaging més premium i modern que reforça la seva identitat. I en tercer lloc, de la important notorietat aconseguida amb la campanya internacional ‘Decanta la vida’, que actualment s'està implementant mitjançant la seva activitat ‘Streets of colour’ a través de la qual Campo Viejo trasllada, als carrers de grans ciutats a nivell internacional el colorit i l'expressivitat dels seus vins a través de l'art urbà, en col·laboració amb dos artistes de renom internacional, Okuda i Remed”. La seva propera parada, del 27 al 29 de setembre a Madrid en el Palau de Santa Bàrbara.
Quant a la resta de les marques estratègiques de Domecq Bodegas, grup al que pertany Campo Viejo, es destaca el seu bon comportament al canal off-trade espanyol. Així, Azpilicueta segueix creixent a Horeca, el seu canal preferent, com una de les marques de Rioja de referència mentre que al seu canal Tarsus creix un +57% en valor, Alcorta se situa en un +19% en valor, i Azpilicueta puja un +8%[5] en valor mentre que a Horeca, el seu canal preferent, segueix creixent com una de les marques de Rioja de referència. Per la seva banda, Ysios s'aferma com a marca de prestigi a nivell internacional, la qualitat del qual es reflecteix en els importants premis i puntuacions obtingudes en l'àmbit nacional i internacional, “que avalen l'excel·lent treball enològic realitzat en els últims anys”.
Aquests bons resultats “són conseqüència d'un enfocament en les marques clau així com en l'aposta per la innovació. En els últims mesos s'han presentat nous productes, com Azpilicueta Blanco, Alcorta & Friends o Tarsus Roble, que han estat acollits pels consumidors amb gran acceptació”. Pròximament es llançarà al mercat el primer vi ecològic, Campo Viejo Ecológico.“El creixement de Campo Viejo a nivell global així com el de DB a Espanya és fruit d'una clara estratègia, enfocada en marques premium, unit a una coherent política de Responsabilitat Social”, afirma Christian Barré, president i director general de Domecq Bodegas
D'acord amb el sòlid comportament anunciat fa uns dies per Pernod Ricard, Premium Wine Brands (PWB), entitat especialitzada dins del Grup Pernod Ricard en l'elaboració i distribució de vins de qualitat a la qual pertany DB, continua el seu creixement. Les marques estratègiques de PWB han registrat un creixement orgànic del 6%, seguint la tendència dels últims tres anys. Aquest resultat es deu a “una encertada estratègia basada en la implantació primerenca als mercats emergents, l'augment dels preus als mercats madurs i la premiumització de marques a través de la innovació.” Cadascuna de les marques clau de PWB ha registrat un creixement positiu tant als mercats emergents com en els madurs: Campo Viejo (+10%), Jacob's Creek (+4%), Brancott Estate (+8%) i Graffigna (+13%).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada