La Confraria del Cava Sant Sadurní ha fet públic aquesta
tarda el nom de la persona que ha dissenyat el cartell promocional de la
Setmana del Cava, que enguany arriba a la 32a edició. L’artista que ha elaborat
l’obra és Anna Vives, la jove amb síndrome de Down que és autora d’una original
tipografia que han fet servir reconegudes entitats esportives i esportistes
particulars, com el Futbol Club Barcelona –que la va lluïr a les samarretes
dels jugadors en el darrer Trofeu Joan Gamper- o el pilot de Moto GP Jorge
Lorenzo, que la va plasmar al seu casc ‘Grafit’. La tipografia solidària, que es promociona des de Fundació
Itinerarium, reprodueix la manera que l’Anna Vives té d’escriure, combinant les
majúscules i les minúscules indistintament. Aquest particular abecedari està a
disposició de tots els internautes i va ser dissenyat amb l’objectiu de
potenciar les capacitats de totes les persones i volent destacar sempre la
importància del treball en equip. Els recursos que s’obtenen amb els drets d’autor
de la tipografia, que es va batejar amb el nom d’Anna, es destinen íntegrament
al projecte BOX21, enfocat a millorar la qualitat de vida, el temps lliure i
oci de persones amb discapacitat intel·lectual.
La imatge creada per Anna vives es donarà
a conèixer durant la presentació del programa d’actes de la XXXII Setmana del
Cava, que es farà el proper dimecres 25 de setembre, a les 8 del vespre, a
Museu del disseny de Barcelona, també conegut com a edifici dHUB. L’acte estarà
presidit pel conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi
Natural, Josep Maria Pelegrí, que estarà acompanyat del president de la
Confraria del Cava Sant Sadurní, Antoni de la Rosa i Torelló, entre d’altres
representants d’entitats del sector cavista.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada