Les vendes de vi en alimentació acusen una pujada de preus
durant els set primers mesos d’aquest any, segons ha informat l’Observatorio
Español del Mercado del Vino. Ha augmentat la despesa (+4,2%) de vi al canal
alimentació encara que cau el volum consumit (-2,9%) durant els set primers
mesos de 2013, amb un preu mitjà un 7,3% superior al del mateix període de
2012. La tendència en valor és a l'alça, mentre que el consum en volum cau una
mica menys i sembla recuperar-se, amb dades positives per al mes de juliol. El
vi més consumit en volum és el vi tranquil sense denominació d'origen (56% del
volum total), mentre que en valor és el vi tranquil amb denominació (48% de la
despesa total).
D’altra
banda, segons el nou informe Market Trends de Nielsen, analitzat per l’Observatorio Español del
Mercado del Vino (OeMv), el valor de les vendes de vins
tranquils en establiments de lliureservei van créixer en el període gener-agost
de 2013 un 5,7%, mantenint-se pràcticament estables les de vins escumosos
(-0,3%).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada