dijous, 19 de setembre del 2013

Les vendes de vi en alimentació acusen una pujada de preus durant els set primers mesos d’aquest any




Les vendes de vi en alimentació acusen una pujada de preus durant els set primers mesos d’aquest any, segons ha informat l’Observatorio Español del Mercado del Vino. Ha augmentat la despesa (+4,2%) de vi al canal alimentació encara que cau el volum consumit (-2,9%) durant els set primers mesos de 2013, amb un preu mitjà un 7,3% superior al del mateix període de 2012. La tendència en valor és a l'alça, mentre que el consum en volum cau una mica menys i sembla recuperar-se, amb dades positives per al mes de juliol. El vi més consumit en volum és el vi tranquil sense denominació d'origen (56% del volum total), mentre que en valor és el vi tranquil amb denominació (48% de la despesa total).
D’altra banda, segons el nou informe Market Trends de Nielsen, analitzat per l’Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv), el valor de les vendes de vins tranquils en establiments de lliureservei van créixer en el període gener-agost de 2013 un 5,7%, mantenint-se pràcticament estables les de vins escumosos (-0,3%).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada