diumenge, 29 de setembre del 2013

La Verema de Cine de Jean Leon i un déu per al pa amb tomàquet, avui a La Vanguardia


A les pàgines de la secció Gent de l'edició d'avui diumenge de La Vanguardia signo la crònica de la celebració ahir a Jean Leon de la Verema de Cine amb una vintena d'actors catalans. Què en penseu que el pa amb tomàquet tingui un déu?

Uvas y ¡acción!


RAMON FRANCÀS
Torrelavit
  
Un buen número de actores catalanes cambiaron ayer los platós por las viñas del Penedès para participar en una animada Vendimia de Cine, en Jean Leon. En su 50 aniversario, esta histórica bodega de Torrelavit reunió a Montse Guallar, Pep Cruz, Jordi Costa, Nausicaa Bonnin, Rosa Andreu. También participó el director, Dani de la Orden, y buena parte del elenco de 'Barcelona Nit d'estiu': Francesc Colomer, Peter Vives, Miki Esparbé, Bernat Saumell, Alba Ribas, Joan Dausà, Kike Maillo y Laura Yuste. Vendimiaron la variedad de uva merlot de la finca de Viña Palau, plantada en 1992, y compitieron enconadamente entre ellos en un singular concurso de pisadores de uva. Francesc Colomer, Nausicaa Bonnin, Peter Vives y Miki Esparbé se impusieron de forma ajustada obteniendo hasta 30 litros de dulce mosto. 
               Pep Cruz, que destacó la mediterraneidad del vino y sus divinidades -lamentó que no haya un dios del pan con tomate-, reveló que la de ayer era su primera vendimia, aunque de joven sí trabajó recolectando manzanas. En cambio, Rosa Andreu si vendimió de joven en Les Pobles, cerca de Santes Creus. Para Francesc Colomer la experiencia "no podía ser más divertida" y celebró que el cine catalán y el gran vino catalán "vayan de la mano". El director técnico de Jean Leon, Xavier Rubires, recordó que "de una mala uva no se puede hacer un gran vino".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada