dijous, 19 de setembre del 2013

Es presenta Priorat Enoturisme, que neix amb 53 empreses associades i un centenar d'experiències



Ja és obert i en funcionament el portal web de Priorat Enoturisme (wwww.prioratenoturisme.com), una plataforma que permet adquirir online tota mena de productes turístics i enoturístics dissenyats expressament els últims mesos per una cinquantena d’empreses de la comarca. El portal, presentat ahir a la tarda Gratallops, “facilita les reserves online en els establiments associats, alhora que permet conèixer i contractar estades de caps de setmana, excursions entre vinyes amb bicicleta elèctrica, menús maridatge, tastos i pícnics entre vinyes, visites a cellers i molins d’oli i cursos d’iniciació al tast, entre un centenar de propostes diferents”.
La iniciativa es va presentar amb la presència de representants de la Direcció General de Turisme i de l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat, i del Patronat de Turisme de la Costa Daurada. En l’acte d’ahir, el gerent del Patronat de Turisme de la Costa Daurada, Octavi Bono, va destacar “la voluntat d’internacionalització i comercialització d’aquest projecte”, al qual el Patronat dóna suport. La subdirectora general de Turisme de la Generalitat, Carme Rubio, va remarcar la sintonia que hi ha entre projectes com aquest i els plans de promoció de l’enoturisme que està posant en marxa el Govern. Per la seva part, la presidenta de Priorat Enoturisme, Isabel Vilà, va destacar que “més enllà que sigui un projecte que parteix de la iniciativa privada, cal entendre’l com un projecte de comarca”.
Priorat Enoturisme és una iniciativa privada al cent per cent. Entre les 53 empreses associades, hi ha allotjaments rurals, hotels cellers, cooperatives, restaurants, molins d’oli, agències de viatges i empreses de guiatge. Entre d’altres objectius, allò que es busca és aglutinar l’oferta turística de la comarca sota la marca Priorat Enoturisme, aprofitant la tendència creixent d’aquest tipus de turisme i el potencial del Priorat en aquest terreny. L’estratègia de posicionament al mercat de l’entitat i la seva plataforma online passa per “oferir un ampli ventall d’experiències enoturístiques innovadores que permetin una nova manera de conèixer el Priorat, els vins, la gastronomia i el seu paisatge. Tot plegat mira de potenciar la venda online a través d’un portal propi de referència, presentat ahir, on ja és possible contractar i fer reserves d’una manera pràctica i senzilla”. La seva idea no és cap altra que “presentar un producte turístic innovador que sigui més competitiu, que permeti prolongar les estades i adaptar les estratègies de promoció i comercialització als nous escenaris turístics, cada cop més canviants”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada