El vi només es
gaudeix amb moderació: aquest és el missatge de la campanya que han posat en
marxa la Federació Espanyola del Vi i la Conferència Espanyola de Consells
Reguladors Vitivinícoles (CECRV), amb el suport del Ministeri d'Agricultura, Alimentació
i Medi Ambient i de la Unió Europea. La campanya, primera d'aquestes
característiques que realitza el sector, té com a objectiu informar que el
consum moderat i responsable del vi és l'única manera de gaudir del producte,
incrementar el coneixement del vi i posar en valor el seu paper en la nostra
societat com parteix integrant de la nostra història, cultura, paisatge i dieta
mediterrània. ‘Qui sap beure, sap viure’ es desenvolupa en mitjans gràfics
(premsa i revistes) i Internet,
mitjançant la col·laboració voluntària i desinteressada de personatges públics reconeguts
al nostre país, que actuen com a ambaixadors del missatge: els actors Jesús
Olmedo i David Janer, el sumiller Josep Roca (se l’ha pogut veure al darrer número
de la revista National Geographic), la periodista Julia Otero i el doctor
Santiago Dexeus, entre d’altres, que contribueixen així a “la defensa i difusió
del gaudi del vi amb moderació”. En el site
de la campanya www.quiensabebersabevivir.es, s'ofereix informació sobre el
concepte de consum moderat i els perills de l'abús de l'alcohol. És a dir, de
les quantitats considerades de baix risc per gaudir el vi com a complement
d'una dieta equilibrada i com un element clau per gaudir dels petits instants
de la vida, en definitiva, com “un dels ingredients de la felicitat”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada