dissabte, 3 de novembre de 2012

‘Qui sap beure, sap viure’: campanya per informar que el consum moderat i responsable del vi és l'única manera de gaudir del producte


El vi només es gaudeix amb moderació: aquest és el missatge de la campanya que han posat en marxa la Federació Espanyola del Vi i la Conferència Espanyola de Consells Reguladors Vitivinícoles (CECRV), amb el suport del Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient i de la Unió Europea. La campanya, primera d'aquestes característiques que realitza el sector, té com a objectiu informar que el consum moderat i responsable del vi és l'única manera de gaudir del producte, incrementar el coneixement del vi i posar en valor el seu paper en la nostra societat com parteix integrant de la nostra història, cultura, paisatge i dieta mediterrània. ‘Qui sap beure, sap viure’ es desenvolupa en mitjans gràfics (premsa i revistes) i  Internet, mitjançant la col·laboració voluntària i desinteressada de personatges públics reconeguts al nostre país, que actuen com a ambaixadors del missatge: els actors Jesús Olmedo i David Janer, el sumiller Josep Roca (se l’ha pogut veure al darrer número de la revista National Geographic), la periodista Julia Otero i el doctor Santiago Dexeus, entre d’altres, que contribueixen així a “la defensa i difusió del gaudi del vi amb moderació”. En el site de la campanya www.quiensabebersabevivir.es, s'ofereix informació sobre el concepte de consum moderat i els perills de l'abús de l'alcohol. És a dir, de les quantitats considerades de baix risc per gaudir el vi com a complement d'una dieta equilibrada i com un element clau per gaudir dels petits instants de la vida, en definitiva, com “un dels ingredients de la felicitat”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada