dimarts, 27 de novembre del 2012

La DO Penedès comença la seva quarta campanya d'espots televisius




La Denominació d’Origen Penedès va inciar ahir a la nit la seva quarta campanya de publicitat als canals de Televisió de Catalunya i 8tv amb els quatre espots, liderats per la comunicadora Elisabet Carnicé, i que "promocionen la nova proposta de web dirigida, més que mai, al consumidor final". La campanya a la televisió acabarà a finals de desembre i comptarà amb el suport d’una campanya online tant de TV3, com la mateixa plataforma que ha planejat el Consell Regulador amb les diferents xarxes socials. www.origenpenedes.cat "ja està online esperant poder atraure al consumidor amant del vi i amb inquietuds per saber-ne una mica més sobre aquest apassionant món. A més d’explicar un munt de coses curioses, la web oferirà concursos i espais on el consumidor podrà dir-hi la seva, penjar fotografies, i més, fent així una web a la seva mida".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada