El Patronat de
Turisme de Subirats està distribuint entre les empreses turístiques del
municipi una nova placa identificadora de la marca ‘Subirats Capital de la
Vinya’ per tal de col·locar-la a l’entrada dels seus establiments. Aquesta placa
consta d’un codi bidimensional QR que serveix per facilitar l’accés a una
adreça d’internet mitjançant telèfons mòbils, en aquest cas a l’enllaç de la
pàgina de Turisme de Subirats http://www.turismesubirats.cat. Però la principal novetat
d’aquesta nou element promocional és la capacitat d’oferir realitat augmentada.
Amb l’aplicació per smartphones Layar, en temps real es despleguen, a les
pantalles dels mòbils que enfoquen a la innovadora placa, uns botons sobre la
imatge per accedir a fonts d’informació com la pàgina web, twitter i facebook,
enviar un e-mail i fins i tot reproduir un vídeo sobre la Capital de la Vinya.
A més a més dels establiments turístics, aquesta placa també donarà la benvinguda
a espais d’interès de Subirats.
A banda de la promoció exterior, un
dels objectius principals de la innovadora iniciativa és “la cohesió interna
del municipi gràcies a la projecció turística”. Aquesta s’inscriu dins una
campanya de sensibilització a tots els agents, econòmics i socials, implicats
per tal de difondre el màxim possible, per tots els canals, el coneixement de
la marca i la destinació ‘Subirats Capital de la Vinya’. Subirats és coneguda
com la Capital de la Vinya per ser el municipi, amb una extensió total de 56 km quadrats, amb la
superfície més gran de Catalunya dedicada a aquest conreu fent un dels recursos
turístics més importants les Rutes Vitivinícoles de Subirats: 34 km distribuïts en 9
itineraris paisatgístics de vinya, presseguers, bosc, masies, caves i cellers.
Al municipi de Subirats destaquen les caves i cellers familiars de prestigi
internacional però també hi tenen seu altres empreses punteres de tots els
sectors econòmics, així com una vida associativa i cultural molt destacada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada