diumenge, 11 de novembre de 2012

Què hi ha als aparadors del Colmado Quílez?




Els aparadors del tradicional Colmado Quílez (Lafuente) de la Rambla de Catalunya amb Aragó de Barcelona són suports publicitaris ben cobdiciats pels cellers, i més ara, quan s’acosten les decisives dates nadalenques. Els xampanys, com sempre, no perden pistonada. Aquests dies es pot veure del nou embolcall del Carte Jaune de Veuve Clicquot Ponsardin (sembla una llauna de conserves). Torres aposta per mostrar amb una gran fotografia la bella vinya d’on neix el seu sauvignon blanc Fransola, la finca de Françola. De Colet es pot veure el seu escumós brut A Priori i Freixenet aposta per publicitar els seus botellins amb copa incorporada Mini Black dissenyats ara per Jordi Labanda. Sumarroca és el celler més sorprenent, ja que anuncia un nou cava que encara no està al mercat. És un Extra Brut Reserva amb 16 mesos de criança en ampolla que ha estat elaborat amb les varietats tradicionals del cava i batejat amb el nom d’In Situ. Tampoc Gramona perd pistonada. El seu enòleg Luis Prats, conjuntament amb el director del Colmado Quílez, el sumiller Faustino Muñoz, i Diego Pozas, el director general comercial del caviar premium Tsar Nikolay (un nom rus per a un caviar obtingut d’esturions del Delta de l’Ebre), faran de sis de la tarda a vuit del vespre de dijous que ve, 15 de novembre, un curs amb degustació que ofereixen a 30 euros i que anuncien en un dels aparadors del Quílez. Com veuen, el Nadal ja està a tocar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada