dijous, 29 de novembre del 2012

Freixenet rep 2.251 brindis per fer l'espot televisiu nadalenc




Aquest any, per primera vegada la campanya de comunicació de Freixenet no està basada en l'esperat brindis testimonial d'un personatge del cinema, l'espectacle, la música o l'esport que juntament amb la seva ‘bombolla’ ens desitja Felicitat. Aquest any la Bombolla Freixenet ha demanat, a través d’Internet, la participació del públic que habitualment rebia la seva felicitació, perquè li digués quins eren els seus motius per brindar aquest Nadal, il·lustrant el seu brindis amb un video i “pujant-l’ho” al canal YouTube obert especialment per a això. Els brindis-videos rebuts participarien en el concurs “La Vida És Per Celebrar-la” i els guanyadors coprotagonizaran amb ella l'espot de Freixenet 2012.  Aquesta primera incursió de la Bombolla a la xarxa ha estat “un èxit”, confirmat per una resposta massiva: 2.251 brindis rebuts, dels quals 1.646 van ser validats d'acord amb les bases legals del concurs i allotjats al canal YouTube Premium de Freixenet, on s'han pogut visualitzar i votar. El director de cinema Bigas Lluna, tal com s'establia en les bases, ha anat seleccionant els millors segons el seu criteri per finalment escollir els 15 guanyadors que s'han fet creditors del premi de 3.000€. La idea d'aquests brindis i alguna de les seves imatges tretes del video original de cada brindis triat formen part del muntatge especial realitzat per Bigas Lluna, que és l'espot principal i les diferents versions que conformen la campanya de publicitat de Freixenet 2012. JWT és l'agència de publicitat de Freixenet i Oxigeno n’és la productora.

“L'enorme” nombre de videos rebut “representa un important mosaic dels desitjos de tots en aquests moments, un ampli ventall de motius que es pot resumir en poques paraules: família, salut, vida, treball, naturalesa, futur. El mosaic representa també “un exercici de realisme i reflecteixo d'una gran part de la nostra societat, de la seva manera de veure la vida, dels valors que destaca, subratlla i persegueix: tradició, amistat, amor, solidaritat,eEcologia. Valors plasmats en imatges passades per un filtre tan nostre: optimista, nostàlgic, humorístic al mateix temps que alegre, sentimental i esperançat”. L’espot, que s’ha presentat avui a Madrid, es començarà a emetre el 2 de desembre. El divertidíssim video, ple de bon humor i càrrega social, que acompanya aquest post és el guanyador de la beca de 20.000 euros.

A continuació adjunto el llistat de guanyadors:

Ganador de la beca de 20.000 euros: 

Brindis desde los límites del espacio sideral Javier González Bernardo


Ganadores del premio de 3.000 euros:

Brindo por la igualdad de oportunidades Alex Sisó Guerrero
Brindo por superarse "Brindo por la vida " Isaac Berrocal Bravo
¡Brindamos por estar locos! Laia Gil Balagueró
Ferran Esteban Josep M. Bosch Casadevall
Un brindis rapeado Pascual Martínez Flores
Brindis por “atrévete” y “volar” Marc Calvet Toro
Susi burbuja David Heredia Gómez
Brindo por ellas Albert Gironès Bosch
Brindis Freixenet: tributo a la vida Javier López Pérez
Spot burbujeante David Mora Miralles
Brindo por la fantasía Sergi Guix Planas
Brindo por los recuerdos Daniel Fernández Eduardo
Brindo por el ritmo mejorado Angel Hidalgo Losantos
Brindo por la crisis Carmelo González Serrano

1 comentari:

  1. Felicitar a las personas, que han tenido esta idea tan genial de promocionar un producto y al grupo Freixenet por ofrecer esta oportunidad.
    En nuestro restaurant, todos nos hemos reido mucho con el video de Javier González Bernardo

    Gracias a todos

    ResponElimina