divendres, 30 de novembre de 2012

La publicitat de vi serà possible a la televisió i en esdeveniments esportius a partir de l'1 de gener

El PP ha presentat al Congrés una esmena al projecte de llei de mesures urgents de liberalització del comerç i de determinats serveis (l'anomenada llei de la Llicència Exprés) per permetre la publicitat de begudes alcohòliques de menys de 20 graus (cerveses i vins, fonamentalment) en llocs on la seva venda o consum estigui prohibida. L'esmena inclou una modificació a la Llei General de Publicitat de 1988 per exceptuar a les begudes de menys de 20 graus de la prohibició general de publicitar begudes amb alcohol en llocs on estigui prohibida la seva venda o consum. Aquesta excepció ja existeix per a la publicitat en televisió. Des del PP es recorda que la majoria de països europeus no tenen aquesta limitació als mitjans de comunicació, per la qual cosa les empreses espanyoles han vist, fins ara, reduída la seva competitivitat. La intenció del PP amb la seva proposta és «facilitar la possibilitat que se celebrin a Espanya esdeveniments esportius de caràcter internacional que comptin amb un fort suport econòmic i financer de marques de begudes amb graduació alcohòlica inferior a 20 graus», segons ha recollit Europa Press. D’aquesta manera, la publicitat de vi, cervesa i sidra serà possible a la televisió i en esdeveniments esportius a partir del proper 1 de gener, segons ha afirmat el diputat del PP Conrado Escobar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada