Viemocions afirma que l’enoturisme
busca consolidar-se com a opció turística al mercat rus, i que Espanya es
converteix en la primera destinació europea dels turistes russos amb 1,2
milions de visites el 2012, un 40% més que el 2011. “L’enoturisme és considerat
cada cop més com a alternativa a l'hora de viatjar i fer turisme. Conèixer la
història d'un lloc i compartir experiències amb el vi com a fil conductor” és
el que proposa Viemocions, una agència de viatges especialitzada en rutes
enoturístiques que disposa d'un portal web amb informació i ofertes de les denominacions
d'origen presents a Catalunya. Membre de l'Agència Catalana de Turisme i de
diferents Rutes del Vi, l'empresa de turisme Enològic basa els seus serveis en “oferir
aventures, sensacions i emocions exclusives entorn de la cultura del vi
mitjançant l'organització de rutes i esdeveniments especials creats a mida”.
L'agència és una de les primeres a oferir paquets combinats que aglutinen tots
els serveis per al viatger i que es comercialitzen també a l'estranger. En
aquest sentit, Viemocions està enfocant les seves prestacions de forma
prioritària als mercats estrangers emergents, especialment als viatgers russos,
el mercat turístic de major auge a Espanya i que, segons dades de l'Institut
d'Estudis Turístics d'Espanya, té a Catalunya com a destinació principal al
costat de les Illes Canàries, Illes Balears i la Comunitat Valenciana. Segons
dades de l’IET, la despesa mitjana diari del turista rus va augmentar un 9,5%
en 2012 arribant als 159 euros per persona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada