dijous, 18 d’abril de 2013

Viemocions diu que l’enoturisme busca consolidar-se com a opció turística al mercat rus


Viemocions afirma que l’enoturisme busca consolidar-se com a opció turística al mercat rus, i que Espanya es converteix en la primera destinació europea dels turistes russos amb 1,2 milions de visites el 2012, un 40% més que el 2011. “L’enoturisme és considerat cada cop més com a alternativa a l'hora de viatjar i fer turisme. Conèixer la història d'un lloc i compartir experiències amb el vi com a fil conductor” és el que proposa Viemocions, una agència de viatges especialitzada en rutes enoturístiques que disposa d'un portal web amb informació i ofertes de les denominacions d'origen presents a Catalunya. Membre de l'Agència Catalana de Turisme i de diferents Rutes del Vi, l'empresa de turisme Enològic basa els seus serveis en “oferir aventures, sensacions i emocions exclusives entorn de la cultura del vi mitjançant l'organització de rutes i esdeveniments especials creats a mida”. L'agència és una de les primeres a oferir paquets combinats que aglutinen tots els serveis per al viatger i que es comercialitzen també a l'estranger. En aquest sentit, Viemocions està enfocant les seves prestacions de forma prioritària als mercats estrangers emergents, especialment als viatgers russos, el mercat turístic de major auge a Espanya i que, segons dades de l'Institut d'Estudis Turístics d'Espanya, té a Catalunya com a destinació principal al costat de les Illes Canàries, Illes Balears i la Comunitat Valenciana. Segons dades de l’IET, la despesa mitjana diari del turista rus va augmentar un 9,5% en 2012 arribant als 159 euros per persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada