Avui dimecres, 26
de juny, Verallia (Saint-Gobain), la firma líder a Europa en envasos de vidre
per begudes i alimentació, organitza a Barcelona el “I Taller de Màrqueting
Experiencial pel Món del Vi”. Durant la trobada, es presentaran noves eines de
màrqueting icomunicació enfocades als cellers, com ara l’hostessa virtual (a
través d’una projecció d’imatge i so), l’aparador virtual (gràcies al qual els
clients poden visualitzar diferents productes, obtenir informació en pantalles
dinàmiques i comprar amb la botiga tancada), o ePLV Holografia (per poder
visualitzar catàlegs en 3D). Altres eines que es presentaran son l’eTerra
Interactiu (tecnologia que permet convertir qualsevol àrea en dinàmica i
interactiva per a què els clients interactuïn amb les imatges projectades),
eObject Mapping Interactiu, eTaula de Realitat Augmentada o eSala de Realitat
Augmentada.
A més, Verallia presentarà la seva
nova gamma Vintage, enfocada a productors de vi que busquen marcar la
diferència amb una imatge cuidada i sense renunciar a la sostenibilitat. Una
nova generació d’ampolles de perfil clàssic que s’adapten a la personalitat de
cada beguda, amb elements estètics exclusius. Verallia Espanya compta amb set
centres productius a la Península Ibèrica (un d’ells a Montserrat) i una
plantilla de 1.300 treballadors que la fan ser un referent entre les principals
celleres, com Freixenet, Codorniu o Torres, entre altres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada