dimecres, 26 de juny de 2013

Taller per ajudar els cellers catalans a fidelitzar clients a través de les experiències




Avui dimecres, 26 de juny, Verallia (Saint-Gobain), la firma líder a Europa en envasos de vidre per begudes i alimentació, organitza a Barcelona el “I Taller de Màrqueting Experiencial pel Món del Vi”. Durant la trobada, es presentaran noves eines de màrqueting icomunicació enfocades als cellers, com ara l’hostessa virtual (a través d’una projecció d’imatge i so), l’aparador virtual (gràcies al qual els clients poden visualitzar diferents productes, obtenir informació en pantalles dinàmiques i comprar amb la botiga tancada), o ePLV Holografia (per poder visualitzar catàlegs en 3D). Altres eines que es presentaran son l’eTerra Interactiu (tecnologia que permet convertir qualsevol àrea en dinàmica i interactiva per a què els clients interactuïn amb les imatges projectades), eObject Mapping Interactiu, eTaula de Realitat Augmentada o eSala de Realitat Augmentada.
            A més, Verallia presentarà la seva nova gamma Vintage, enfocada a productors de vi que busquen marcar la diferència amb una imatge cuidada i sense renunciar a la sostenibilitat. Una nova generació d’ampolles de perfil clàssic que s’adapten a la personalitat de cada beguda, amb elements estètics exclusius. Verallia Espanya compta amb set centres productius a la Península Ibèrica (un d’ells a Montserrat) i una plantilla de 1.300 treballadors que la fan ser un referent entre les principals celleres, com Freixenet, Codorniu o Torres, entre altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada