La DO Montsant ha
superat aquesta setmana els 3.000 ‘followers’ a Twitter, amb la qual cosa es
manté com la denominació d’origen catalana amb més seguidors en aquesta xarxa
social. A banda de per particulars, s’afirma des del Consell Regulador, "el
perfil de la DO Montsant en aquesta xarxa és seguit per molts professionals
vinculats al món del vi, restaurants, vinoteques, premsa especialitzada i grups
d’aficionats a la gastronomia i l’enologia, que volen conèixer les últimes
informacions de la DO i els seus cellers".
La DO Montsant, s’afirma des de la seva
pàgina web, “s’ha caracteritzat sempre per una clara voluntat de fer partícip
tothom de l’actualitat que es genera al seu voltant”. En aquest sentit, a banda
de la presència a Twitter, la DO Montsant és també present a Facebook, on té
prop de 2.400 seguidors, procedents d’una vintena de països. A més, compta amb
una pàgina web dinàmica que rep una mitja de 4.000 visites mensuals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada