La Reus Viu el Vi 2013 ha superat novament
les xifres d’assistència de l’última edició, la qual cosa suposa “una nova
demostració de la capacitat d’atracció del certamen”, segons l’organització. A
les vuit del vespre d’avui la venda de pacs ja havia superat les 10.000
unitats, la xifra assolida l’any passat. Pel que fa a les degustacions de
menjar se n’han servit prop de 29.500, superant en aquest cas la xifra de
l’última edició. L’organització també destaca que el dissabte es van superar
també tots els registres comptabilitzats fins ara en una sola jornada,
incrementant en un 20% el rècord assolit fins ara, corresponent al dissabte de
l’edició 2012. Des de l’organització es valora molt positivament la bona
dinàmica de la fira malgrat la massiva presència de visitants. Un fet que “ha
estat possible gràcies a la disposició dels expositors en l’atenció continuada
al client”. S’afegeix des de l’organització que “queda clar que el certamen –en
l’actual format i durada- difícilment pot créixer en xifres absolutes encara
més. És materialment impossible atenent també les limitacions de l’espai i la
durada de la fira”. Per això el president de la Cambra, Isaac Sanromà, ha
volgut subratllar “com d’important és mantenir aquest nivell de xifres totals
el que corrobora el posicionament de la Reus Viu el Vi com una de les fires amb
més poder d’atracció de tot el país”. Per això, Sanromà apunta que l’objectiu
de l’organització per futures edicions passa per “incrementar encara més la
singularitat d’aquesta fira amb activitats paral·leles que puguin refermar la
referència del certamen. És el cas del Tast de vins de joves per a joves de
divendres que ha merescut l’elogi dels mateixos cellers i premsa especialitzada
per l’oportunitat de captar l’atenció d’un públic objectiu que acabarà sent el
consumidor del demà”. En aquest mateix capítol, el president de la Cambra ha
destacat l’encert de la programació musical a ‘L’Escenari’ de la fira, per on
han desfilat alguns dels millors grups de jazz de casa nostra.
Després d’aquests primers cinc anys de trajectòria que
culminen amb aquesta edició 2013, l’objectiu de l’organització és “continuar
treballant a partir d’ara per mantenir la marca com una de les més importants
del país. I en aquest sentit s’ha d’agrair la confiança dels cellers
participants, la presència dels quals ens ha ajudat a posicionar la Reus Viu el
Vi amb uns criteris de qualitat certamen elevats”, ha destacat el president de
la Cambra. Per a Sanromà, la incorporació de René Barbier com a responsable del
comitè organitzador ha estat també un element “importantíssim” a l’hora de
millorar la projecció de la fira. La Reus Viu el Vi és una iniciativa de la
Cambra, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus i el patrocini de
Multiópticas Teixidó. També hi donen suport les sis denominacions d’origen de
l’àmbit territorial de la corporació –Catalunya, Conca de Barberà, Montsant, Priorat,
Tarragona i Terra Alta-, la Diputació de Tarragona, l’INCAVI, Reus Promoció,
l’Associació País del Vi, la Unió de Botiguers, el Tomb de Reus i la consultora
Rius & Rius.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada