Mercat de Mercats
ha tancat la seva tercera edició amb “un gran èxit de públic i de vendes”·. Després
de tres jornades de ponències i cuina en directe per part dels millors cuiners
del país, de venda de productes de mercat i del territori, de tastos dels
millors vins i caves i de cuina catalana, la fira ha batut el seu rècord
d’assistència de visitants. Tot i que les previsions meteorològiques no eren
optimistes, el bon temps ha protagonitzat els tres dies de fira, i més de
250.000 persones han visitat les parades dels mercats municipals, de cellers i
de productors, instal·lades a la plaça de la Catedral, així com el Bus Alícia,
l’Aula Gastronòmica i el Celler de Sumillers, ubicats a l’avinguda Francesc
Cambó. Les xifres finals del nombre de visitants mostren un increment del 10%
en comparació a l’edició de l’any passat. Un augment que també es veu reflectit
en el nombre de consumicions de degustació, que experimenta un increment del
15%.
“La fira és un èxit
del model de mercats de Barcelona: qualitat de producte i assessorament dels professionals”,
ha afirmat el regidor de Comerç, Consum i Mercats, Raimond Blasi. El regidor també
ha valorat “la participació dels ciutadans, que de forma cívica i festiva, en
família o amb amics, han passat per la fira i han tastat els productes que
podem trobar als nostres mercats”. Els comerciants s’han mostrat molt satisfets
i han fet un balanç molt positiu de la iniciativa, segons l’organització. De
fet,a última hora d’ahir
diumenge algunes parades i alguns punts de tast van esgotar les existències després
del gran èxit d’assistència. La tercera edició de Mercat de Mercats ha assolit
tots els seus objectius i ha estat punt de trobada tant de famílies de la ciutat
i el país com de turistes, que han pogut gaudir dels productes de proximitat i
qualitat. La participació no ha sigut només presencial, sinó que aquest any les
activitats 2.0 han tingut molt de protagonisme, especialment a través de
Twitter, Facebook i Instagram.
Les xifres de Mercat de Mercats han atret, durant tres dies d’activitat al Pla de la Catedral i Santa Caterina, més
de 250.000 visitants, ha servit 55.000 consumicions de menjar i beure, ha registrat 6.000 participants
a les 50 ponències de l’Aula Gastronòmica, Celler dels Sumillers i al Bus
Alícia i ha comptat amb més de 130 agents.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada