dijous, 15 de març de 2012

El cava 'Custo'mitzat de Torelló, a La Vanguardia



Aquest dijous signo a la secció Viure de La Vanguardia la noticia de la presentació aquest dimecres en el marc d'un discret dinar al restaurant Moo de Barcelona del darrer cava de Torelló. És la seva segona col·laboració amb Custo Dalmau. Ara han apostat per convertir-se en el primer vi del món tridimensional. Segons Toni de la Rosa Torelló, es busca oferir una experiència de "360º". És un cava de l'anyada 2007 més fresc que els seus dos antecessors (2006 i 2005). És més sucrat, buscant més arrodoniment i els gustos dels mercats internacionals, principalment d'Anglaterra, Estats Unids i Japó. Sobresurten en nas notes almiverades de préssec i albercoc, així com a cítriques (llimona) i a poma en boca.

Torelló vuelve a 'Custo'mizarse, ahora en 3D

Torelló ha vuelto a aliarse con Custo Dalmau para diseñar una nueva etiqueta, ahora en 3D. Puede visibilizarse gracias a unas gafas que incorpora la caja de este cava brut gran reserva del 2007. Es una imagen femenina y glamurosa. El cava es más fresco y elegante que sus antecesores (2005 y 2006) y se centra en la variedad xarel·lo (73%), completada con macabeo. Incluso el licor de expedición se elabora con xarel·lo. Su PVP se sitúa en 40 euros. R. Francàs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada