divendres, 1 de febrer del 2013

Millorar la comunicació i la web i apostar per l'enoturisme, prioritats de Mireia Torres com a presidenta de Qalidès



Millorar la comunicació i la seva pàgina web a través de l’agència Dinàmic Comunicació, potenciar "el vi del territori", apostar més per l’enoturisme amb noves rutes específiques i treballar “amb consens” amb la resta de membres de l’associació són els principals objectius que s’ha marcat la nova presidenta de Qalidès, Mireia Torres Maczassek, que des d’aquest migdia relleva en el càrrec a Joan Huguet. Mireia Torres, que vol potenciar les accions locals, s’ha imposat per un sol vot de diferència a l’altre candidat, Xavier Gramona,
            Qalidès (síntesi de Qualitat i Penedès) és una associació nascuda l’any 2004 amb l’objectiu de “transmetre que hi ha un altre Penedès, un Penedès preocupat per conservar el conreu de la vinya, que és respectuós amb l’entorn i amb la seva identitat paisatgística, i que cerca transmetre en els seus vins de finca la tipicitat dels terrers de cada una de les diferents propietats i situar-los entre els millors del món”.  Des de Qalidès creuen que aquesta manera de treballar “aconsegueix transmetre a aquests vins la tipicitat de cadascun dels diferents terrers del Penedès, fent-los únics”. Aquesta singularitat, unida a una clara aposta per la qualitat, i un respecte per l’entorn, són les característiques diferencials d’aquests cellers i dels seus vins de finca, segons s’afirma des de Qalidès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada