El Patronat de Turisme de Sant Sadurní d’Anoia va participar divendres passat
en una acció de promoció al centre comercial El Triangle, ubicat a la plaça de
Catalunya de Barcelona. Aquesta activitat s'emmarca en el propòsit de la
Diputació de Barcelona de realitzar accions de promoció en espais de gran
afluència i és la primera que té lloc fruit d'un acord de col·laboració amb
equipaments situats al centre mateix de Barcelona. El Patronat de Turisme va
mostrar l'oferta turística de Sant Sadurní a les persones que hi accedien. Es
va promocionar el Centre d'Interpretació del Cava i les rutes modernista i
teatralitzada, entre altres atractius del municipi. En aquesta acció van participar-hi
diverses empreses del sector enoturístic, com Codorniu, Agustí Torelló Mata,
Pere Ventura, Abadal, Eudald Massana Noya, Rovellats, Bodegas Miguel Torres,
Cava Guilera i la Casa Bacardí Sitges. L'activitat es va complementar amb concursos
i una vuitantena de premis oferts per les empreses enoturístiques, que seran
sortejats aquest mes de febrer a les xarxes socials d'aquesta gran superfície
comercial i a les quals es pot participar entrant a http://www.facebook.com/#!/eltriangle?fref=ts.
En aquesta mateixa línia, el dijous 31 de gener,
el Patronat també va participar a la Fira Internacional de Turisme FITUR ,
celebrada a Madrid, amb l'objectiu de donar a conèixer l'oferta turística de
Sant Sadurní a les principals agències turístiques i majoristes de viatges
presents a la fira. El personal del Patronat va assistir-hi conjuntament amb
responsables de l'Espai Xocolata Simón Coll, amb qui, a partir d'aquest mes de
febrer, està previst oferir una nova proposta de visita combinada CIC Fassina +
Espai Xocolata.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada