La revista digital de
vins Vinetur acaba de signar un conveni amb l’ Observatorio Español del Mercado
del Vino que permetrà difondre les activitats i informes sectorials elaborats
per l'organisme vitivinícola a través de la plataforma on line. Es tracta “d'un
pas més en la difusió de la informació que des de Vinetur es veia fent dels
informes i activitats desenvolupades per l'Observatorio”. El conveni, d'un any
de durada prorrogable, confirma el compromís de Vinetur amb el món vitivinícola,
segons el responsable de Vinetur, Emanuel Casais. El director de l’OEMV, Rafael
del Rei, per la seva banda, va posar l'accent en l'interès de formalitzar
aquesta estreta relació que venien mantenint amb Vinetur, ja que “estem enfront
d'un mitjà amb una capacitat cada vegada amb major repercussió i una presència
activa i notable en el sector”, va explicar Del Rei, qui va lloar, a més, una
altra de les característiques que distingeixen a Vinetur: la perfecta
identificació de la font de la qual procedeix la informació. “Per a nosaltres
té un gran valor que Vinetur sempre ens identifiqui, això permet als diferents
agents que la informació no només els arribi si no que sàpiguen d'on procedeix.
Només així aconseguirem que aquests informes siguin útils i que els agents del
sector els tingui en compte en la seva presa de decisions”, va explicar el
màxim responsable de l'Observatorio. “El nostre objectiu com a institució és
que la informació que generem arribi a tots els agents del sector, i per a això
és fonamental la col·laboració amb els mitjans de comunicació, col·laboració
que ja estàvem tenint però amb la signatura d'aquest tipus de conveni ve a
estrènyer-se més”, va afirmar el director de l’OEMV.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada