El Patronat de Turisme de Subirats està
distribuint entre les empreses turístiques d’aquest municipi de l’Alt Penedès una
nou expositor d'informació turística de la marca ‘Subirats Capital de la Vinya’
per tal de col·locar-ho a l’entrada dels establiments. Aquest expositor de
sobretaula té la singularitat de tenir la forma del pàmpol característic de la
vinya, “fet que permet situar-ho en qualsevol espai i al mateix temps impactar
al visitant per la seva singularitat”. A la part frontal mostra la pàgina web http://www.turismesubirats.cat, un codi
bidimensional QR per smartphones, així com la presència de Turisme de Subirats
a les xarxes socials com facebook i twitter, entre d'altres, on és una de les
entitats de promoció turística de Catalunya amb més seguidors. A l'interior
s'ofereix informació en paper d'atractius del municipi com les Rutes Vitivinícoles
de Subirats o el Mercat del Préssec d'Ordal. Aquest expositor també s'anirà
distribuint a d'altres espais d'interès com establiments no estrictament turístics
però que són llocs de pas i complementarà la sèrie d'expositors més extensos
situats a diferents localitzacions del municipi de Subirats com el Castell de
Subirats, Aula de Natura de Subirats, Cafeteria Cal Pelegrí d'Ordal i Museu
d'Esperanto de Subirats, així com la funció pròpia de l'Oficina de Turisme de
Subirats a l'Estació Vitivinícola de Lavern i el Punt d'Informació Turística a
la Caseta de Fusta de Sant Pau d'Ordal.
A banda de la
promoció exterior, un dels objectius principals de la iniciativa és “la cohesió
interna del municipi gràcies a la projecció turística”. Aquesta s’inscriu dins
una campanya de sensibilització a tots els agents, econòmics i socials,
implicats per tal de difondre el màxim possible, per tots els canals, el
coneixement de la marca i la destinació ‘Subirats Capital de la Vinya’.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada