dilluns, 11 de febrer del 2013

Nou expositor d'informació turística de Subirats, amb forma de pàmpol de cep



El Patronat de Turisme de Subirats està distribuint entre les empreses turístiques d’aquest municipi de l’Alt Penedès una nou expositor d'informació turística de la marca ‘Subirats Capital de la Vinya’ per tal de col·locar-ho a l’entrada dels establiments. Aquest expositor de sobretaula té la singularitat de tenir la forma del pàmpol característic de la vinya, “fet que permet situar-ho en qualsevol espai i al mateix temps impactar al visitant per la seva singularitat”. A la part frontal mostra la pàgina web http://www.turismesubirats.cat, un codi bidimensional QR per smartphones, així com la presència de Turisme de Subirats a les xarxes socials com facebook i twitter, entre d'altres, on és una de les entitats de promoció turística de Catalunya amb més seguidors. A l'interior s'ofereix informació en paper d'atractius del municipi com les Rutes Vitivinícoles de Subirats o el Mercat del Préssec d'Ordal. Aquest expositor també s'anirà distribuint a d'altres espais d'interès com establiments no estrictament turístics però que són llocs de pas i complementarà la sèrie d'expositors més extensos situats a diferents localitzacions del municipi de Subirats com el Castell de Subirats, Aula de Natura de Subirats, Cafeteria Cal Pelegrí d'Ordal i Museu d'Esperanto de Subirats, així com la funció pròpia de l'Oficina de Turisme de Subirats a l'Estació Vitivinícola de Lavern i el Punt d'Informació Turística a la Caseta de Fusta de Sant Pau d'Ordal.
A banda de la promoció exterior, un dels objectius principals de la iniciativa és “la cohesió interna del municipi gràcies a la projecció turística”. Aquesta s’inscriu dins una campanya de sensibilització a tots els agents, econòmics i socials, implicats per tal de difondre el màxim possible, per tots els canals, el coneixement de la marca i la destinació ‘Subirats Capital de la Vinya’.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada