dimarts, 12 de febrer de 2013

Tast 360º de Sumarroca i el FAD per valorar les característiques dels vins i caves “des del continent al contingut”




Sumarroca i el FAD han fet un Tast 360º per valorar les característiques dels vins i caves “des del continent al contingut”. Sumarroca es pregunta: “el continent dels vins i caves reflecteix el seu contingut? És a dir, les ampolles, els noms dels vins i l’etiquetatge transmeten la personalitat del vi que hi contenen?”. Aquesta és la pregunta que es van fer els convidats al Tast 360º que van organitzar el FAD i Sumarroca el passat 22 de gener.  Josep Puig, director general de Bodegues Sumarroca, va ser l’encarregat d’explicar als assistents les característiques dels diferents vins i caves presents al tast. Es van analitzar els caves Núria Claverol, In Situ i Gran brut Rosat, el vi negre Bòria i el vins blancs Temps de flors i Minuet. Per part del FAD van assistir el seu president, Miquel Espinet, i diversos dissenyadors, com la grafista Eulàlia Coma, secretària general del FAD, i la presidenta de l’Associació de Disseny Industrial del FAD, Viviana Narotzky. Va quedar patent que el sector del vi en general, i Sumarroca en especial, està apostant pel disseny com a estratègia per arribar més fàcilment al consumidor, tan nacional com internacional. Els dissenyadors presents al tast van apuntar que al sector del vi es detecta “una sobrecàrrega visual en algunes presentacions d’ampolles”. Com a tendència futura creuen que “hi haurà més unitat en l’etiquetatge dels diferents productes per donar més visibilitat a les marques mare.” Bodegues Sumarroca està vinculada amb el FAD des fa més d’una dècada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada