The Wine Academy, l’empresa que va fundar Pancho Campo a
Marbella el 2003, aterra els dies 18 i 19 de març a les caves Gramona de Sant
Sadurní d’Anoia per oferir el ‘Curso de Marketing, Ventas y Organización de
Eventos para la Industria Vinícola’. Aquest curs té com a objectiu “donar a
conèixer als participants tècniques de promoció i màrqueting que els cellers,
consells reguladors i empreses vinícoles puguin posar en pràctica perquè els
seus productes es coneguin millor i les vendes de vi augmentin”. El curs inclou
seminaris de comunicació, publicitat, l'ús d'internet, les xarxes socials,
promoció i “alguns altres aspectes importants”. En aquest curs també s’exposarà
com parlar en públic o el neuromarketing. Des de The Wine Academy s’afirma que “la indústria del vi ha
de re-inventar-se en la forma de comunicar amb potencials consumidors. S'han de
crear esdeveniments i noves fires que arribin als consumidors, sobretot als més
joves”. L'equip de The Wine Academy ha dissenyat “un programa basat en els més
de 20 anys d'experiència que tenim en l'organització d'esdeveniments musicals,
esportius, tastos, conferències i els mega congressos de Winefuture i Canvi
Climàtic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada