dilluns, 18 de març de 2013

Visita de tres dies de Covides a Xangai, i anunci de l'objectiu de penetrar a Korea



Després d’una visita de tres dies a la Xina, del 10 al 12 de març, Covides ha anunciat que el seu objectiu següent és introduir la marca Covides a Korea”. Xangai s’ha convertit en el centre neuràlgic on Covides ha realitzat tasts amb equips de vendes i subdistribuïdors xinesos, segons ha anunciat la cooperativa vitivinícola penedesenca. Covides també va visitar durant dos dies les instal·lacions dels distribuïdors amb els que va realitzar diferents tasts de venda. La primera cooperativa de Catalunya ha presentat els caves Brut, Brut selecció i Brut rosat i els vins Merlot i Cabernet Barrica 2007. Des de la cooperativa es fa una valoració molt positiva de l’estada a la Xina perquè. segons el director de màrqueting, Christophe Marquet, els vins i caves, de mica en mica,  van agafant importància al país: "Si el consumidor japonès es decanta pel cava, a la Xina prefereixen el vi negre ", conclou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada