dijous, 7 de febrer de 2013

Cesc Fábregas, Hideki Matsuhisa, Damm i el vi



No descobriré ara jo aquí la decidida aposta del món cerveser per la publicitat. Les cerveseres superen amb escreix, pel que fa a l'esforç publicitari, a la immensa majoria de cellers. Estrella Damm és una de les marques que millors campanyes televisives ha brodat. Tot just ara acaba d'estrenar el nou espot, on continua apostant pel valor de la mediterraneïtat. Enguany han apostat pel jugador del Barça Cesc Fábregas i pel gran xef japonès (itamae) Hideki Matsuhisa, que regenta el més que memorable restaurant Koy Shunka de Barcelona. Tots dos surten a pescar les excelses gambes vermelles en un espot on es reforça aquesta mediterraneïtat. M'agradaria veure anuncis del món del vi com aquest. No puc negar que m'ha agradat molt que finalment s'hagi fet justicia amb Hideki Matsuhisa, el restaurant del qual ha acabat, per fi, sent distingit amb una estrella Michelin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada