dimarts, 5 de març del 2013

L’Ajuntament de Vilafranca estrena canal a la xarxa Instagram per potenciar l’etiqueta #capitaldelvi


L’Ajuntament de Vilafranca ha decidit fer fa un pas més en la seva introducció dins el món 2.0 i ha estrenat un canal a la xarxa social Instagram, que aplega més de 5 milions d’usuaris. A partir d’ahir dilluns, la portada del web municipal acull, en una galeria, les fotografies de la xarxa social Instagram etiquetades amb la referència #capitaldelvi. L’objectiu de posar en marxa aquesta nova eina 2.0 és “animar els usuaris a fer difusió de fotografies que promoguin Vilafranca del Penedès com a Capital del Vi, mostrant la ciutat i els seus espais i moments més emblemàtics, tradicionals, populars... “ Amb aquesta iniciativa es pretén “ser un aparador 2.0 de les excel·lències de la nostra ciutat, vistes des diferents àmbits: oci, cultural, gastronòmic, artístic, musical, esportiu...”. Sota el concepte identificatiu de Capital del Vi s’hi podran trobar les imatges captades amb els dispositius mòbils que els usuaris d’Instagram captin a la capital de l’Alt Penedès i vulguin compartir a la xarxa. Totes les imatges que s’identifiquin amb l’etiqueta #capitaldelvi es visualitzaran al web municipal (http://www.vilafranca.cat/), a través d’un visor a la plana principal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada