dimecres, 6 de març de 2013

La nova imatge dels vins Jean Leon s'inspira en episodis de la vida del fundador del celler





A Jean Leon han renovat la imatge dels seus vins amb motiu del seu 50è aniversari. Aquesta mateixa nit a Madrid (saló Calipso del Palacio de Neptuno), en el marc d’una festa ambientada en la Hollywood dels anys 50 i 60 del segle passat, han presentat els nous dissenys. Com es recordarà, Jean Leon era propietari del restaurant La Scala, de Beverly Hills, on tenia com a clientela alguns dels actors més importants de l'època daurada de Hollywood. A les noves etiquetes es reprodueix la imatge de Ceferino Carrión (Jean Leon). A més, donat que des de 2008 duen a terme una agricultura orgànica a les vinyes, des de la verema 2012 els vins inclouran la certificació de producció ecològica a les etiquetes.
Com ha explicat aquesta nit a Madrid la directora general de Jean Leon, Mireia Torres, el nou disseny de Jean Leon "redibuixa tots els aspectes visuals de la marca, des del logotip fins a les etiquetes de tots els seus vins. Perquè molts vins tenen alguna cosa que explicar, però molt pocs tenen darrere una història com la de Jean Leon". La nova imatge de cadascun dels vins de Jean Leon s'inspira en un episodi de l'apassionant vida del fundador del celler: des de l'inici del seu viatge amb vaixell a Estats Units com a polissó fins al restaurant que va fundar a Hollywood i que es va convertir en el lloc de trobada habitual d'artistes de l'època com Marilyn Monroe. Com s'ha recordat ara, "Jean Leon va ser un personatge excepcional. Tenia un instint únic per avançar-se als seus temps. Els seus dots romàntics de visionari estaven reforçades per una personalitat enèrgica i incansable enfront de grans reptes i dificultats".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada