El Club de
Cava es presenta aquest dilluns a Oslo dins del marc de la “Feria de Vinos de
España”. Es tracta d’una iniciativa de la patronal Institut del Cava que compta
amb el suport de l’ICEX i la Cambra de Comerç Hispano-Noruega. La presentació
del nou club serà completada amb l’organització de diversos tastos i seminaris
de cava dins del marc de la fira en què participaran les empreses associades a
l’Institut del Cava Freixenet, Gramona, Juvé & Camps, Maria Casanovas,
Marquès de Gelida, Mascaró, Mont Marçal, Segura Viudas, Torelló i Vallformosa. L’objectiu
del nou Club “serà difondre la cultura del cava a Noruega, mostrant la seva
qualitat, diversitat i múltiples moments de consum”. Dins de les activitats
previstes, hi haurà tastos, seminaris, dinars i sopars de maridatge de cava i
gastronomia, i viatges a la regió del cava. L’Institut del Cava està treballant
des del 2007 en aquest mercat organitzant anualment diferents activitats
dirigides a professionals i mitjans de comunicació. La fundació del Club de
Cava puposa, segons l’Institut del Cava, “un pas endavant per arribar al
consumidor en un país que compta amb nombrosos clubs de vins, el que demostra
l’alt interès que existeix pel vi i la seva cultura”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada