dimecres, 30 de maig de 2012

Torres torna a obtenir el segon lloc en el rànquing de les marques de vi més reconegudes del món




Bodegas Torres ha obtingut, per segon any consecutiu, el segon lloc en el rànquing de les marques de vi més reconegudes del món que elabora periòdicament la revista britànica Drinks International, sent a més el celler espanyol i europeu millor valorat en el llistat. A nivell mundial Torres és la segona marca de vi més valorada del món, segons el rànquing. Aquest guardó se suma als destacats reconeixements que el Grup ha obtingut anteriorment com el Lifetime Achievement Award 2011 en reconeixement a la seva contribució en favor de les pràctiques ecològiques al món de la vinya i el vi, la valoració com la marca europea de vi més reconeguda i la 11ª marca mundial del vi del rànquing The Power 100 realitzat l’any 2011 per la companyia britànica Intangible Business sobre el mercat del vi i les begudes espirituoses.  El rànquing de Drinks International s'ha publicat en l'edició d'abril-maig de la revista anglesa i és fruit d'una enquesta realitzada a 60 personalitats del món del vi a nivell internacional, com Masters of Wine, crítics, compradors i analistes. Per determinar el rànquing s'han valorat característiques com la qualitat, consistència i millora del vi que produeixen; el reflex de la seva regió o país d'origen; la resposta a les necessitats i gustos del seu públic objectiu; la seva comercialització i ser atractius per a un ampli públic. La revista Drinks International té una difusió de 50.000 exemplars mensuals i es distribueix en 67 països, i es defineix com la revista capdavantera del món en el tema de vins i licors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada