dimecres, 18 de juliol del 2012

Esmalts d'ungles per a promocionar vins, el darrer crit



Qui ho deia que la diversificació als cellers havia tocat sostre? Un celler d'Estats Units que ven vins d'origen italià ha tret al mercat una línia d'esmalts per a ungles. Es tracta d'una curiosa promoció per als seus vins ja que els esmalts porten els colors i els noms d'alguns dels seus varietals més famosos. Els nous esmalts del celler Santa Margherita es diuen Prosecco, Pinot Grigio, Chianti Classico i Sparkling Rose. Són una edició limitada de 200 unitats que es poden aconseguir a través de Facebook o en els Beauty Bars, establiments que a més de tractaments de bellesa ofereixen begudes i entreteniments. La promoció ofereix a les usuàries seleccionades via Facebook una ampolla de vi en els Beauty Bars i, a més d'una manicura gratis, un kit amb els quatre esmalts. La campanya, realitzada per Olson, “busca atreure al públic femení a les ampolles de vi més delicades de la marca”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada