Domecq Bodegas va celebrar ahir a Logronyo la seva primera convenció d'empresa sota el lema 'Orgullosos de les nostres marques', una jornada en la qual han participat els més de 400 empleats de la companyia i alts directius del Grup Pernod Ricard. El president i director general de Domecq Bodegas, Christian Barré, va anunciar durant la convenció els "bons resultats" amb els quals ha tancat la companyia l'últim exercici, liderada pel bon acompliment de les dues marques estratègiques de l seu portafoli, Campo Viejo i Azpilicueta, a més del xampany Perrier-Jouët. No obstant això, la companyia ha continuat fidel a la tradició de no facilitar cap mena de dada econòmica concreta. Campo Viejo, present en més de 70 països, ha aconseguit en els últims dotze mesos un “excel·lent creixement de dos dígits” als mercats internacionals, la qual cosa “aferma el seu lideratge com la marca número 1 de Rioja al món”, ha destacat Barré. Azpilicueta ha experimentat també un sòlid creixement en tots els canals de distribució, arribant a aconseguir una destacada presència i consolidant la seva posició com un dels primers Rioja premium al sector de l'hostaleria. La presència a la convenció de Thierry Billot, director general adjunt i responsable de marques de Pernod Ricard, i de Jean-Christophe Coutures, president i director general de Premium Wine Brands, la divisió de vins del grup, posa de manifest “l'aposta de Pernod Ricard pels vins espanyols”, segons s'ha informat des de Domecq Bodegas. Després de l'exposició dels resultats, els treballadors procedents de tot el territori nacional van participar d'una tarda de convivència i conscienciació a través de diverses activitats, amb un marcat caràcter de responsabilitat social corporativa.
divendres, 13 de juliol del 2012
Domecq Bodegas anuncia "bons resultats", però sense donar cap detall econòmic
Domecq Bodegas va celebrar ahir a Logronyo la seva primera convenció d'empresa sota el lema 'Orgullosos de les nostres marques', una jornada en la qual han participat els més de 400 empleats de la companyia i alts directius del Grup Pernod Ricard. El president i director general de Domecq Bodegas, Christian Barré, va anunciar durant la convenció els "bons resultats" amb els quals ha tancat la companyia l'últim exercici, liderada pel bon acompliment de les dues marques estratègiques de l seu portafoli, Campo Viejo i Azpilicueta, a més del xampany Perrier-Jouët. No obstant això, la companyia ha continuat fidel a la tradició de no facilitar cap mena de dada econòmica concreta. Campo Viejo, present en més de 70 països, ha aconseguit en els últims dotze mesos un “excel·lent creixement de dos dígits” als mercats internacionals, la qual cosa “aferma el seu lideratge com la marca número 1 de Rioja al món”, ha destacat Barré. Azpilicueta ha experimentat també un sòlid creixement en tots els canals de distribució, arribant a aconseguir una destacada presència i consolidant la seva posició com un dels primers Rioja premium al sector de l'hostaleria. La presència a la convenció de Thierry Billot, director general adjunt i responsable de marques de Pernod Ricard, i de Jean-Christophe Coutures, president i director general de Premium Wine Brands, la divisió de vins del grup, posa de manifest “l'aposta de Pernod Ricard pels vins espanyols”, segons s'ha informat des de Domecq Bodegas. Després de l'exposició dels resultats, els treballadors procedents de tot el territori nacional van participar d'una tarda de convivència i conscienciació a través de diverses activitats, amb un marcat caràcter de responsabilitat social corporativa.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada