Freixenet no deixa d’apostar pel disney
i per les noves tendències.
Amb l'objectiu d'atraure públic jove cap al consum de cava, una de les
assignatures pendents del sector, Freixenet ha encarregat a Jordi Labanda el
disseny especial d'unes ampolles de Miniblack. Cada ampolleta, que porta un tap
que es converteix en copa, té un PVP d’entre 4 i 5 euros. Es tracta de figures
“estilitzades i seductores” de Jordi Labanda, “el glamour” del qual
s'incrementa amb pinzellades en color groc pel brut, i tons magenta pel brut rosé.
S’anuncia com el format individual més “cool” de Freixenet, que “permet gaudir
del millor cava amb el màxim estil”. Miniblack comparteix amb el dissenyador
Jordi Labanda, segons Freixenet, “un marcat esperit fashion que acompanya a celebrities, dissenyadors, models i
públic mentre transmet uns valors d'innovació i creativitat sempre implícits
en els seus característics dissenys”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada