A Palo
Alto Mediterrania s’ha presentat avui al matí el cava de Codorníu Mediterrania amb
la presència del director de màrqueting de Codorníu, Diego Lo Prete; l’artista
i dissenyador Javier Mariscal i el guitarrista de flamenc Niño Josele. Durant
la presentació, Diego Lo Prete ha revelat “la complexitat d’aconseguir un cava
que reflexi una historia i tingui el sabor i el so del Mediterrani”. També ha
declarat: “El resultat ha estat un cava que té gust, sent i sona a Mediterrani. Ha
estat un repte que hem volgut compartir amb l’artista Javier Mariscal i el
mestre de la guitarra Niño Josele”. Per la seva part, Javier Mariscal, un dels
principals protagonistes del llançament de Mediterrania, ha estat l’encarregat
de vestir de Mediterrani l’ampolla de Codorníu, per la qual cosa ha elaborat
sis dissenys diferents utilitzant com a base “els colors més evocadors de la
nostra cultura”. L’artista ha explicat durant la presentació el motiu que l’ha
portat a apostar per aquest disseny: “Quan Codorníu em va proposar el projecte vaig tenir
la sensació que era un projecte per a mi, fet a mida, i el vaig acceptar molt
emocionat. A partir d’aquest moment em vaig embarcar, juntament amb el Niño
Josele, en un viatge d’inspiració per la illa de Formentera, un viatge
d’apassionants moments i moltes sensacions que ens han ajudat a il·lustrar
l’essència de Mediterrania. Cada ampolla narra una història o reflexa un
paisatge típic carregat de calidesa, optimisme i alegria de viure. Una sensació
que s’intensifica quan es destapa i totes les aromes del sud es fan presents en
aquest cava d’arrels profundes”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada