dimecres, 10 d’octubre del 2012

Nova campanya de Nadal centrada en espots a la televisió i "original" nou portal de la DO Penedès



Per tercer any consecutiu, la DO Penedès aposta per a projectar-se en els mitjans de comunicació durant la campanya de Nadal, “donant-li a la televisió un pes destacat”. Així s'ha informat aquesta tarda a través d'una nota de premsa amb destacades faltes ortogràfiques. Si en els dos primers anys es va optar per un espot “més emocional”, en la present campanya han apostat per a difondre “un dels projectes més innovadors” que tenen entre mans. Aquest projecte, que s'ha dit que en breu veurà la llum, és un “nou i original” portal d’internet, que se sumarà a banda de la web institucional de la DO, el qual es basarà en vídeos curiosos, detalls sobre el món del vi o concursos on el consumidor podrà interactuar-hi. Segons declaracions del director del Consell Regulador de la DO Penedès, Francesc Olivella, “som pioners en la creació d’un espai online d’aquest tipus, on el que es pretén és donar eines per a que el consumidor de vi pugui saber més sobre aquest món i el seu procés, tant a la vinya com als cellers d’aquesta denominació d’origen”. I per a potenciar aquest nou projecte, la DO Penedès ha dissenyat una campanya que constarà de quatre espots, els quals “seguiran un to més informatiu que publicitari”. Aquests tindran presència tant a nivell televisiu, com en altres mitjans. En aquest sentit, s’ha escollit a la comunicadora Elisabeth Carnicé, conductora del programa casteller 'Quarts de 9' de Televisió de Catalunya, com a difusora del missatge dels espots. També s'ha volgut comptar amb la col·laboració de persones del territori i, així, “mantenir el realisme en la informació, i seguir amb la filosofia actual”. Aquest any hi han participat el sumilller Xavi Nolla, la viticultora Isabel Vidal i l’enòleg vendrellenc Gerard Jané.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada