dijous, 11 d’octubre de 2012

10 milions d'impactes arran la presentació de l'App Tío Pepe & Food



10 milions d'impactes i 250.000 seguidors a Twitter reflecteixen l'èxit de la trobada #TÍO PEPE EXPERIENCE, que va tenir lloc als cellers Tío Pepe amb motiu de la presentació de l’App Tío Pepe & Food. Tio Pepe ha reunit a algums dels blocaires més prestigiosos en el camp de la gastronomia a Espanya amb motiu de la presentació de l’App per a telèfons d'última generació “Tío Pepe & Food”, “una mostra de les versatilitat i excel·lència dels vins de Jerez”. Durant els dos dies que va tenir lloc #TíO PEPE EXPERIENCE, es va gaudir del vi de Jerez de González Byass i de la companyia de blocaires com Javier Muniesa i Mar Esparver de “Gastronomia & Cia.”, Jorge Guitián i Anna Mayer de “Gourmet de Províncies”, Cristina Martínez de “*Garbancita”, Rafael Prada de Conflent de “Gastronomia amb els cinc sentits”, Xabier de la Maça de “The Glutton Club”, Lúa Monestir de “Guia Repsol”, Cristina Alcalá de “Mi Vino” i “Vinum Espanya” i el de Jerez José Ferrer de “Ferrertería”.
            L’App “Tío Pepe&*Food” va ser posada a prova a la ruta que els blocaires van realitzar. Tapeo pel centre de Jerez, sopars maridatge, passejos pel celler Tío Pepe i visita al Mercado de Abastos van ser algunes de les activitats que van dur a terme i que van explicar a les xarxes socials. Tot amb una única fi: el de “ressaltar la versatilitat del món dels vins de Jerez, capaços d'acompanyar i harmonitzar tot un esmorzar, sopar o aperitiu de qualsevol cuina del món”. L'esdeveniment va ser cobert en directe a través de Twitter i es van elaborar diverses micropeces que han estat pujades al canal de Tío Pepe a Youtube, on els participants han mostrat les seves vivències i reflexions entorn dels vins de Jerez i el seu maridatge amb la gastronomia del món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada