10 milions
d'impactes i 250.000 seguidors a Twitter reflecteixen l'èxit de la trobada #TÍO
PEPE EXPERIENCE, que va tenir lloc als cellers Tío Pepe amb motiu de la
presentació de l’App Tío Pepe & Food. Tio Pepe ha reunit a algums dels blocaires
més prestigiosos en el camp de la gastronomia a Espanya amb motiu de la
presentació de l’App per a telèfons d'última generació “Tío Pepe & Food”, “una
mostra de les versatilitat i excel·lència dels vins de Jerez”. Durant els dos
dies que va tenir lloc #TíO PEPE EXPERIENCE, es va gaudir del vi de Jerez de
González Byass i de la companyia de blocaires com Javier Muniesa i Mar Esparver
de “Gastronomia & Cia.”, Jorge Guitián i Anna Mayer de “Gourmet de
Províncies”, Cristina Martínez de “*Garbancita”, Rafael Prada de Conflent de
“Gastronomia amb els cinc sentits”, Xabier de la Maça de “The Glutton Club”, Lúa
Monestir de “Guia Repsol”, Cristina Alcalá de “Mi Vino” i “Vinum Espanya” i el
de Jerez José Ferrer de “Ferrertería”.
L’App “Tío Pepe&*Food” va ser
posada a prova a la ruta que els blocaires van realitzar. Tapeo pel centre de Jerez, sopars maridatge, passejos pel celler Tío
Pepe i visita al Mercado de Abastos van ser algunes de les activitats que van
dur a terme i que van explicar a les xarxes socials. Tot amb una única fi: el
de “ressaltar la versatilitat del món dels vins de Jerez, capaços d'acompanyar
i harmonitzar tot un esmorzar, sopar o aperitiu de qualsevol cuina del món”. L'esdeveniment
va ser cobert en directe a través de Twitter i es van elaborar diverses
micropeces que han estat pujades al canal de Tío Pepe a Youtube, on els
participants han mostrat les seves vivències i reflexions entorn dels vins de
Jerez i el seu maridatge amb la gastronomia del món.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada