divendres, 25 de gener del 2013

Temps de Vi de Vilanova creix amb la segona edició, que es fa el primer cap de setmana de juny




 La segona edició de la fira vinícola Temps de Vi de Vilanova i la Geltrú creix. Es farà el primer cap de setmana de juny, amb estands que s’estendran al llarg de tota la rambla Principal de la ciudad, fins a la carretera. En total ocuparà 8.000 m2. Els organitzadors, segons afirma Òscar Villagarcia, esperen comptar amb mig centenar d’estands, dels quals una dotzena ja tenen emparaulats. Diverses seran les novetats d’una fira que veurà ampliat l’espai entre els estands, uns vuit metres, que ampliarà el nombre de taules i bótes  on poder degustar i que comptarà amb diversos espais de moqueta. Es mantindran les actuacions municipals, en dos escenaris, i les copes de Riedel. També es mantindrà un dels grans atractius d’aquesta fira dedicada als vins de les denominacions d’origen catalanes: els tastos en alta mar en petits vaixells. L’organització estudia també la possibilitat de realitzar actes per a professionals i mostra la voluntat de millorar la promoció. També es manté la iniciativa de fer un total de deu tastos previs a Temps de Vi en entitats i societats vilanovines, que l’any passat van arribar a unes 200 persones. La voluntat de l’organització és també la de millorar les fonts on rentar les copes i mantenir la botiga per adquirir els vins i caves que es podran degustar a la fira.

Els organitzadors, Òscar Villagarcia i Carles Carbonell, volen convertir Temps de Vi en l’esdeveniment vitivinícola de referència de la costa de Barcelona, “oferint un servei proper, pràctic i resolutiu, sense deixar de banda els professionals”. La seva missió, afegeixen, és “promoure i difondre la cultura catalana del vi a través d’una fira del sector que vol unir l’enologia amb l’art i l’empresa per aconseguir educar i motivar el consum intel·ligent entre la població local”. Diuen que com a fet diferenciador, “la fira conjuga la vitivinicultura amb diferents àmbits artístics i empresarials.” També mostren un compromís amb el producte català, i “compromís i servei amb Vilanova i la Geltrú i el seu entorn”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada