divendres, 25 de gener de 2013

Es presenta a Falset un projecte de promoció de vins de garnatxa entre consumidors finals dels Estats Units i el Canadà


El Consell Regulador de la DO Montsant ha informat que a dos quarts de dotze del migdia d’avui divendres es presenta a VITEC de Falset, i davant de cellers de la DO Montsant, un projecte de promoció de vins de garnatxa entre consumidors finals dels Estats Units i el Canadà. El programa, cofinançat pel Ministeri d’Agricultura i la Unió Europea, té una duració de 3 anys i compta amb Catalunya, Aragó i el Rosselló com a socis europeus. L’objectiu d’aquesta presentació és “posar de relleu les oportunitats que ofereix el mercat nord-americà i definir quines han de ser les properes passes a seguir en el marc d’aquest projecte”. 
No s’ha d’oblidar, es diu a la pàgina web de la DO Montsant, que les varietats negres de garnatxa representen més del 30% de la producció d’aquesta DO. D’altra banda, els Estats Units és un dels millors mercats per als vins de Montsant. L’any 2011 s’hi van vendre 477.000 ampolles. Al Canadà, les vendes el 2011 van superar les 55.000 ampolles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada