dimecres, 4 abril de 2012

Disseny "més pur, modern i d’acord a l’estil actual" a les etiquetes de Cossetània i Flama d'Or



Els vins i caves Cossetània han canviat la imatge de l’etiquetatge, buscant un disseny "més pur, modern i d’acord a l’estil actual". Sota aquesta marca, del grup Castell d’Or, s’elaboren vins blancs, negres i rosats sota la DO Penedès, així com caves Brut Nature, Brut, Rosat. A més d’aquest canvi d’imatge, Castell d’Or també ha redissenyat les etiquetes d’altres marques seves, com Flama d’Or. Castell d’Or és un grup de cooperatives que elaboren i comercialitzen vins i caves sota les marques Cossetània, Mas Geroni i Pont de Ferro (Penedès i Cava); Pupitre (Cava), Francolí, Castell de la Comanda (Conca de Barberà i Cava); Puig i Solivella i Flama d’Or (Catalunya i Cava); Flama Roja (Tarragona); Abadia (Priorat), i Templer (Montsant). Castell d’Or és present en més de 24 països d’Europa, Amèrica i Àsia i el passat 2011 va elaborar i destinar un 70% d’ampolles de vi i cava de la seva producció a l’exportació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada