Aquest matí s'han presentat a Madrid els
tres vestits que el dissenyador Ángel Schlesser ha creat per vestir a la model
que protagonitzarà l'espot de la propera campanya de Nadal d'Anna de Codorníu. A
més de la presidenta de Codorníu, Mª del Mar Raventós, i del propi dissenyador,
l'acte ha comptat amb la presència de tres Annes, tres models d'excepció que
encarnen la imatge "elegant i sofisticada" d'Anna de Codorníu. Es tracta d'Ana
Boyer, la filla d'Isabel Preysler i Miguel Boyer; Ana Cristina Portillo, filla
de Sandra Domeq i Fernando Portillo; i l'actriu Ana Fernández. Cadascuna
d'elles ha lluït un dels tres vestits creats per a l'ocasió per Schlesser. Ana Boyer
ha desfilat amb Turmalina, un espectacular vestit túnica vermell de línies molt
simples i arrodonides. Ana Cristina Portillo portava Pedra Lluna, un paraula
d'honor amb cos frunzit en georgette de seda combinat amb aplicacions de tires
en crepe setí rentat en el cos, tot en gris pedra. I Ana Fernández ho ha fet
amb Lapislázuli, un vestit amb escot drapejat en crepe setí rentat color blau. Les
tres han defensat el seu vestit, doncs només un d'ells, el més votat per
l'audiència, és el que protagonitzarà el proper espot nadalenc de la centenària
marca de cava. Serà el que triï el públic, que des d'avui i fins al proper 15
d'octubre pot votar en la web d'Anna de Codorníu i a Facebook. Durant
l'esdeveniment, Mª del Mar Raventós s'ha mostrat molt “afortunada” per comptar
amb tres Annes, “les tres són especials i meravelloses, encarnen perfectament
la personalitat d'Anna de Codorníu”. I sobre la col·laboració amb el
dissenyador, ha destacat que la creativitat i qualitat de Schlesser són valors
molt propers als de la marca de cava. Després de la presentació, Ana Boyer, qui
ha valorat positivament la fusió entre el cava i la moda, ha parlat sobre la
seva família, els seus estudis i projectes personals.
Amb
la present aliança entre Anna de Codorníu i Angel Schlesser, segons ha informat
Codormíu, “ s'afermen els vincles de la marca amb el món de la moda que van
començar a forjar-se fa dos anys amb la col·laboració amb Lorenzo Caprile”.
L'any passat la marca de cava va fer un pas més obrint el diàleg amb el seu
públic, que per primera vegada, decidia com dels tres vestits, llavors
dissenyats per Vittorio i Lucchino, lluiria la model. L'èxit va ser rotund,
Anna es feia amb milers de fans a Facebook, centenars a Twitter i 38.000
persones van participar a la votació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada