dijous, 20 de setembre de 2012

Bigas Luna farà l'espot nadalenc de Freixenet amb vídeos de brindis dels espectadors



Durant quatre dècades la “Bombolla Freixenet” ha arribat puntualment a Nadal acompanyada de personatges del món del cinema i de l'espectacle i al costat d'elles en el seu nom “han brindat a través de les pantalles de televisió per la felicitat de tots”. Un any més, les seves bombolles estan preparades per sortir a escena i “oferir com sempre el seu missatge de forma simpàtica, espectacular i gratificant”. Així s'ha anunciat avui dijous en roda de premsa. S'ha afirmat que la “Bombolla Freixenet” ha sabut adaptar-se a la moda i a les circumstàncies de cada època, i s'ha afegit que s'ha mogut amb desinvoltura pel musical, el cinema, la dansa, l'esport, amb artistes consagrats i amb joves talents per transmetre el seu missatge de felicitat. En els últims anys Freixenet ha ressaltat en el seu missatge uns valors que li són molt valiosos i molt necessaris en les circumstàncies actuals: talent, obertura, esforç, afany assoliment i cerca de l'excel·lència... “Valors clarament representats al costat de la nostra Bombolla pels artistes convidats”, segons Freixenet.

 

Aquest any Freixenet vol que l'artista convidat sigui el propi espectador; vol que la seva Bombolla brindi pels desitjos de tots ells. Per aquest motiu demana que els hi enviïn en forma de brindis materialitzats en suport audiovisual, “pujant-los via internet” al canal YouTube de Freixenet, tal com s'explica en el video tutorial ja penjat a YouTube www.youtube.com/freixenet. També es podrà accedir a través de la pròpia Web www.freixenet.es i de les xarxes socials de Freixenet, Facebook www.facebook.com/freixenetes i Twitter@freixenet. L'accés directe al video tutorial és http://youtu.be/wqlqh00vmv4

D'entre tot els videos que amb els seus respectius brindis es rebin, el director de cinema Bigas Luna (que ja va dirigir l' espot de 1992, amb Sharon Stone i Antonio Banderas acompanyant a les Bombolles en una simpàtica història que transcorria en el Queen Mary) seleccionarà els millors i realitzarà amb ells un muntatge especial, en forma d'espot de TV.  Al costat de les  Bombolles transmetrà el brindis, que s'anuncia com un “compendi dels desitjos dels espanyols per a tots els espanyols”. L'espot serà la peça central de la campanya de comunicació nadalenca de Freixenet. Els autors dels videos seleccionats per Bigas Luna, com resa a les bases legals que figuren a les xarxes socials de Freixenet, guanyaran una beca bàsica de 3000€ cadascun, i d'entre ells Bigas Luna escollirà el millor al seu criteri, que obtindrà una altra beca de 20.000€. La campanya ideada un any més per l'Agència JWT i JWT Talk serà produïda sota la direcció de Bigas Luna per Oxígeno

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada